به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، عقربه‌ها ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد دوشنبه 21 آبان ماه سال جاری را نشان می‌داد که صدای تیراندازی در جاده ساحلی اروند صغیر سکوت شبانه را شکست.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 11 آبادان برای بررسی ماجرای تیراندازی پای در محل گذاشتند و با صحنه هولناکی روبرو شدند.

ماموران در بررسی های ابتدایی مشاهده کردند که 2 جوان موتور سوار هدف گلوله‌های تفنگ کلاشینکف قرار گرفته اند که یکی از آنها در همان محل تیراندازی به کام مرگ فرو رفته و دیگری نیز با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

تیم پلیسی در این مرحله جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند و تحقیقات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره جنایی پلیس Police آگاهی آبادان قرار گرفت.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که 2 پسر جوان که از بسیجی‌های محل بودند سوار بر موتور در حال حرکت بودند که ناگهان خودروی پژویی به سمت آنها رفته و سرنشین داخل خودرو آنها را به رگبار بسته است.

در حالی که تجسس‌های پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت Crime مسلحانه ادامه داشت مسئولان بیمارستان از مرگ جوان بسیجی که روی تخت بیمارستان تحت نظر قرار داشت خبر دادند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت بامدادی در دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

علی رنجکش

کدخبر: 435482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟