به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت یک ظهر سه شنبه 15 آبان ماه سال جاری را نشان می داد که ماجرای درگیری 5 جوان در خیابان امین به ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس مخابره شد.

خیلی زود ماموران برای پایان دادن به این درگیری در محل حاضر شدند که مشخص شد پسر جوانی از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به بیمارستان تهرانپارس منتقل شده است.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که 3 جوان با 2 جوان دیگر در خیابان امین درگیر شده اند که در این ماجرا جوان 18 ساله با ضربه چاقو زمینگیر شده و 3 پسر جوان پس از زمینگیر کردن جوان 18 ساله پا به فرار Escape گذاشته اند.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر جوان در بیمارستان تهرانپارس ادامه داشت اما ساعت 9 سه شنبه شب جوان 18 ساله به خاطر شدت جراحت و خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

بدین ترتیب تیمی با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل Murder برای تحقیقات ویژه وارد عمل شده و جسد پسر جوان نیز برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت Crime خیابانی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 433633 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟