دزدان،کابل های سرقتی را آتش زدند!

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، قاضی Judge سید هادی شریعت یار افزود: وقتی نیروهای انتظامی به سوی افراد مظنون به سرقت Stealing رفتند ناگهان آن ها با دیدن نیروهای پلیس Police از محل گریختند. یکی از سارقان که به داخل باغ سرایی در همان اطراف متواری شده بود، پس از مدتی جست وجو در حالی دستگیر شد که دو کیسه حاوی 30 کیلوگرم کابل سوخته را جا گذاشته بودند. سرپرست مجتمع قضایی شهید کامیاب مشهد تصریح کرد: جست وجوها برای یافتن همدست وی که با موتورسیکلت از محل گریخته بود، نتیجه ای نداد و متهم 30 ساله که خود را عبدا... معرفی می کردبرای انجام بازجویی به دایره تجسس کلانتری انتقال یافت. قاضی شریعت یار اضافه کرد: با توجه به این که نگهبان یکی از ساختمان های در حال ساخت آن منطقه و همچنین کارشناسان شرکت برق مشهد، اموال سرقتی را شناسایی کرده اند تحقیقات از سارق معتاد Addicted ادامه دارد. این مقام قضایی با تاکید بر اعترافات متهم خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی های مقدماتی مدعی شد که همدست موتورسوار او، در قبال سوزاندن کابل های سرقتی، قرار بود مقداری مواد مخدر Drugs صنعتی به او بدهد.

سارق مذکور که با دستور سرهنگ توفیق حاجی زاده( رئیس کلانتری الهیه مشهد) و در اجرای دستور قضایی به دایره تجسس هدایت شده بود، گفت: من در خرابه های حاشیه بزرگراه آسیایی خواب بودم که جوان موتورسوار دنبالم آمد و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه به من داد و سپس با یکدیگر به بولوار میثاق آمدیم که دو کیسه کابل آن جا بود! در حال سوزاندن کابل ها بودیم که ماموران رسیدند و مرا دستگیر کردند.

تحقیقات از این سارق سابقه دار و همچنین دستگیری همدست وی با دستور قاضی شریعت یار ادامه دارد. شایان ذکر است به دستور سرهنگ آقا بیگی (فرمانده انتظامی مشهد) گروه های ویژه ای در کلانتری ها، مبارزه با سرقت های خرد را آغاز کرده اند.

سیدخلیل سجادپور

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 433000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟