رسول فرزادفر دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق Contraband کالا و ارز خراسان رضوی امروز در حاشیه کشف چند انبار غیرمجاز گفت: پس از گزارشاتی مبنی برقاچاق کالا ازگمرک‌های کشور به خراسان رضوی، ماموران پلیس Police مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی، دو تریلی کانتینردار که از گمرک خرمشهر به مقصد مشهد بارگیری شده بود در محل عوارضی محور باغچه در بازرسی از این خودرو‌ها ۸۸ هزار و ۴۶۹ قلم انواع وسایل سیسمونی نوزاد شامل کالسکه، گهواره و فلاکس به ارزش هشت میلیارد ریال که مطابقتی با اسناد گمرک کشور نداشت به گمان قاچاق توقیف شد و در این زمینه پنج متهم نیز دستگیر شدند.

فرزادفر اظهار داشت: همچنین ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدام‌های اطلاعاتی و پایش موارد مشکوک، یک انبار دپوی مشروبات الکلی را در یک باغ اطراف بلوار توس مشهد شناسایی و توقیف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این محل ۲۵۲ لیتر مشروبات الکلی دست ساز، دودستگاه رسیور ماهواره، یک قبضه کلت بادی، ۹ عدد فشنگ جنگی و مقداری ماده مخدرکریستال کشف و در این رابطه که با هماهنگی مقام قضایی انجام شد دو متهم دستگیر شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟