newspaperimgl_6914_10

به‌گزارش دیلی میل، «سوزی لامپلاگ» زن 25 ساله انگلیسی هنگام بازگشت به خانه‌اش در لندن در سال 1986 میلادی به شکل مرموزی ناپدید شد. در پی گم شدن این زن جوان، تحقیقات گسترده‌ای آغاز و چند مظنون نیز دستگیر شدند اما پلیس Police تاکنون نتوانسته ظرف 32 سال گذشته پرونده قتل Murder این زن جوان را کشف کند.بنابر گزارش‌های پلیس، تنها مظنون اصلی فردی به‌نام «جان کنان» است که هنوز مدارکی که تأیید کند وی سوزی را کشته به‌دست نیامده است.

«کنان» 64 ساله اکنون به جرم Crime قتل زنی دیگر و تجاوز Rape به چند زن در زندان Prison بریتانیا دوره محکومیتش را سپری می‌کند.

فرضیه‌ای که اکنون پس از سال‌ها مطرح شده حاکی است که کنان احتمالاً جسد قربانی را در خانه باغ مادر خود دفن کرده باشد به همین دلیل روز گذشته مأموران پلیس پس از ورود به خانه قدیمی این زن جست‌و‌جوهای خود را برای یافتن جسد قربانی آغاز کردند.

پلیس اسکاتلندیارد اعلام کرد که مادر و پدر سوزی «دیان و پل» قبل از پیدا شدن ردی از قاتل The Murderer دخترشان مرده‌اند اما تحقیقات پرونده همچنان ادامه خواهد داشت تا مدارک مناسب علیه مظنون اصلی پرونده به‌دست آید.

پلیس اسکاتلندیارد بر این باوراست که این مرد یکی از خطرناک‌ترین جنایتکاران بریتانیایی است که حداقل یک زن را کشته و دو نفر را مورد تجاوز قرار داده و سعی داشته با چاقو و اسلحه به چند زن دیگر حمله کند.پلیس اطلاعاتی در دست دارد که نشان می دهد وی پرونده‌های متعددی در اداره پلیس به جرم تجاوز، قتل، ضرب و شتم، سرقت Stealing خودرو، آدم ربایی و... داشته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟