سرهنگ علی شریفی در توضیح این خبر، گفت: با اطلاع از اینکه یکی از سارقان حرفه ای خودرو و لوازم داخل آن اخیرا با تشکیل باندی اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن می کنند، تحقیق در این خصوص در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و یکی از سارقان حرفه ای با همکاری دو همدستش اقدام به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن می­ کند، ادامه داد: مخفیگاه متهم اصلی و یکی از همدستانش در شهرک ولی عصر شناسایی و سپس مخفیگاه سارق سوم نیز در بزرگراه آیت الله سعیدی شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی چند تیم از کلانتری به مخفیگاه سارقان اعزام و ماموران موفق شدند ضمن دستگیری هر 3 متهم تعدادی لوازم داخل خودرو و یک دستگاه خودرو سواری که در مخفیگاه متهم اصلی بود، کشف کنند.

رئیس کلانتری شهرک ولی عصر اظهار داشت : متهمان ضمن اقرار به جرم Crime ارتکابی، معترف شدند که با همکاری یکدیگر تا کنون 5 دستگاه خودرو سواری و یک صد فقره سرقت لوازم داخل خودرو مرتکب شده اند.

سرهنگ شریفی خاطر نشان کرد: با تحقیقات تکمیلی و شناسایی تعدادی از مال باختگان متهمان در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟