به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس Police آگاهی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی منزل در محدوده خیابان "جام جم" و کوی "قدس" شهر زاهدان تیمی ویژه از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها گشت‌های هدفمندی را با همکاری کلانتری ۱۵ شروع کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های بدست آمده و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی سارق را که فردی معتاد Addicted و سابقه دار است شناسایی کردند.

وی عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل: تلویزیون، جارو برقی، اتو... کشف کردند.

متهم جوان در بازجوئی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده از مخفیگاهش به ۱۵ فقره سرقت منزل با همدستی همسرش در محدوده خیابان چمران، جام جم و امداد شهر زاهدان و فروش قسمتی از اموال مسروقه به سه مالخر اعتراف کرد.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به دستگیری افراد مالخر افزود: متهمان پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 431074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟