به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت Stealing داخل خودرو دستور داد تا تیمی از ماموران تجسس کلانتری 13 قدس برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شوند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که سارق بدون تخریب شیشه ها و قفل در خودرو دست به سرقت لوازم داخل خودرو می‌زند.

ماموران کلانتری 13 قدس در گام نخست تحقیقات با توجه به شیوه و شگرد خاص سرقت‌ها احتمال دادند که این دزدی theft ها از سوی یکی از سارقان سابقه‌دار به نام مصطفی صورت گرفته است.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که مصطفی پس از 3 سال زندان، مرداد ماه سال جاری از زندان Prison آزاد شده است و این در حالی بود که سرقت های سریالی داخل خودروها از مرداد ماه و پس از آزادی Freedom این سارق حرفه‌ای صورت گرفته بود.

ماموران برای اطمینان بیشتر به سراغ دوربین های مداربسته در چند صحنه سرقت رفته و در بررسی ها تصویر مصطفی در زمان سرقت به دست آمد.

همین کافی بود تا ماموران با شناسایی مخفیگاه مصطفی، در عملیاتی غافلگیرانه این متهم را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهش وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

مصطفی پس از دستگیری به ماموران گفت: چون به زندگی در زندان عادت کردم، پس از آزادی از زندان دوباره شروع به سرقت کردم تا دستگیر شوم و به زندان بیفتم که در این مدت با پول وسایل سرقتی زندگی خودم را می‌گذراندم تا دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، سارق جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 429610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟