حجم ویدیو: 20.39M | مدت زمان ویدیو: 00:03:11

به گزارش گروه  حوادث رکنا، سرهنگ سید کریم موسوی رئیس عملیات پلیس Police امنیت فاتب در حاشیه چهارمین مرحله طرح برخورد با مزاحمان و اراذل و اوباش پایتخت اظهار کرد: اعضای یک باند 5 نفره که از اراذل سطح یک پایتخت هستند، توسط پلیس دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد در  چند روز گذشته به یک بستنی فروشی در خیابان ستارخان حمله کردند و با ایجاد رعب و وحشت به وسیله قمه و شمشیر نسبت به جمع آوری وسایل داخل این واحد صنفی اقدام کردند.

سرهنگ موسوی گفت: سردسته این باند که در درگیری هیچ دخالتی نداشت و فقط از بیرون اعضای باند را رهبری می‌کرد، در حالی که با یکی از همدستانش قصد خروج از کشور را داشتند طی یک عملیات توسط پلیس امنیت در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شدند.

در همین رابطه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اشخاصی که بخواهند با گردن کلفتی در سطح شهر برای شهروندان ایجاد رعب و وحشت کنند، گردنشان شکسته خواهد شد.

وی افزود: پلیس و دستگاه قضایی در زمینه برخورد با اراذل و اوباش و ناامن کنندگان فضای اجتماعی شهر مصمم است و طبق قانون Law با اشخاصی که بخواهند برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و رفتارهای ناشایست انجام دهند، برخورد خواهد شد. افراد متخلف از کارشان درس عبرت بگیرند و از انجام اعمال خود پشیمان شوند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟