این دختر را دیده اید؟! / ماشین او با تکه های خون پیدا شد! + عکس

30 اردیبهشت امسال مرد میانسالی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و ناپدید شدن دخترش را خبر داد. با شکایت مرد میانسال تحقیقات برای یافتن نازنین آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که نازنین روز حادثه Incident به محل کارش رفته و ساعاتی بعد از سوی مسئولان شرکت برای انجام مأموریتی به مقصد شهر پرند با خودروی پژوی خودش از تهران خارج شده است اما دیگر کسی از وی خبر ندارد.

بدین ترتیب شماره پلاک خودروی دختر جوان به تمام واحدهای گشت اعلام شد و کارآگاهان پلیس Police پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته بزرگراه‌های مسیر تردد دختر جوان، متوجه شدند که خودروی پژو 207 نازنین از عوارضی تهران به سمت ساوه عبور کرده است.

بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه دو هفته بعد خودروی نازنین در سه‌راه آدران پیدا شد، در حالی که لکه‌های خون روی صندلی جلو دیده می‌شد. از آنجایی که لکه‌های خون شسته شده بودند امکان این موضوع که خون متعلق به انسان است یا حیوان مشخص نشد.

باتوجه به اینکه پنج ماه از ناپدید شدن دختر جوان می‌گذرد بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران با انتشار تصویر این دختر از کسانی که اطلاعی از سرنوشت وی دارند خواست تا موضوع را با شماره 02151055511 به کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی خبر دهند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 429554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟