سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان ساروی مبنی بر کلاهبرداری Fraud از وی توسط شخصی ناشناس که خود را مامور آتش نشانی معرفی کرده بود، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۲ ساری با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه، متهم را شناسایی کردند.

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را که با عنوان مامور آتش نشانی به درب منازل مراجعه و به بهانه تعویض کپسول های آتش نشانی مبالغی را از شهروندان دریافت می کرد، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۷۰ فقره سرقت Stealing کپسول های آتش نشانی و کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

میرفیضی از کشف ۷۰ عدد کپسول آتش نشانی در بازرسی از مخفیگاهش خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه، ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست: مراقب اشخاصی که با عنوان ماموران خدمات دولتی از جمله آب،برق،گاز، و .....به درب منازل آنان مراجعه می کنند بوده و قبل از هرگونه همکاری با این گونه افراد با اخذ کارت شناسایی نسبت به احراز هویت آنها اطمینان حاصل کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 429018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟