نماینده دادستان صبح امروز در جلسه رسیدگی به اتهامات احمد پاسدار - مدیر عامل شرکت واردات موبایل نودیس‌پرداز اظهاراتی را درخصوص نامه‌نگاری‌های سوال‌برانگیز یک مقام دولتی در حمایت از متهم این پرونده بیان کرد.

نماینده دادستان با اشاره به اینکه بدیهی است که تنها ذینفع این پرونده متهم نباشد، به نامه‌نگاری‌های سوال‌برانگیز و مشکوک معاون بازرسی و تخلفات سازمان حمایت اشاره کرد و گفت: این فرد که میرآخورلو نام دارد در حال تنظیم نامه‌هایی است که گویا قصدش جرم‌زدایی از این متهم است.

وی به یکی از نامه‌های آقای معاون اشاره کرد و گفت: وی در این نامه تصریح کرده که در قیمت‌گذاری اشتباه صورت گرفته و قیمت "در" کارخانه محاسبه شده است. در حالیکه در نامه‌های دیگر سازمان گفته شده است که قیمت‌ها بر اساس قیمت درب انبار محاسبه شده است.

نماینده دادستان با اشاره به شرح وظایف فرد مذکور در چارت مصوب سازمان مدیریت گفت: اینگونه اعلام نظرها وظیفه معاونت حقوق آن سازمان است و معاونت بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت حق مداخله در این موضوع را ندارد.

این سخنان نماینده دادستان واکنش قاضی Judge صلواتی را در پی داشت که در این خصوص تصریح کرد: ما در رابطه با این پرونده طبق کیفرخواست عمل می‌کنیم و وارد حواشی نمی‌شویم اما به کسانی که نامشان در اظهارات نماینده دادستان‌ آمد اخطار می‌کنم که برای به صفر رساندن تخلفات متهم تلاش نکنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟