کیقباد مصطفایی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پلیس Police با هدف جلوگیری از دسترسی آسان دانش آموزان طرحی را در 10 مدرسه در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت آغاز کرد که تاکنون 8 کیلو و 231 گرم مواد مخدر در این محل‌ها کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های پلیس در حاشیه مدارس 9 توزیع کننده مواد مخدر و 5 فرد معتاد Addicted دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند، عنوان کرد: پلیس تا شعاع 500 متر 10 مدرسه مورد نظر این طرح را اجرایی می‌کند و در این زمینه گشت‌های پلیسی را داریم.

مدیرکل بهز یستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه 21 دستگاه اجرایی استان عضو کمیته پیشگیری هستند، افزود: خانواده در مسائل تربیتی، آموزشی و خود مراقبتی فرزندان نقش مهم و سازنده‌ای را بر عهده دارد.

سید علیرضا موسوی امجد بیان کرد: در 6 ماه اخیر 19 مصوبه از 25 مصوبه این کمیته از جمله اجرای 75 محور برنامه در سالروز مبارزه جهانی با مبارزه با مواد مخدر، برگزاری جشنواره عشایر در منطقه سقاوه، کارگاه‌های آموزشی و ...را اجرایی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی استان با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تفاهم نامه دارند که موظف به اجرای یکسری برنامه‌ها بوده که باید منفک از وظیفه ذاتی هر دستگاه باشد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟