به گزارش رکنا، سرهنگ علی اعتمادی اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت و تهدید و اخاذی از وی توسط فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس Police قرار گرفت.

اعتمادی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند، متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم با زیر نظر گرفتن دختران و خانم‌های جوان در فرصت مناسب به‌صورت پنهانی وارد منزلشان شده و اقدام به فیلم‌برداری از آن ها می کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی تاکید کرد: شهروندان به‌ویژه خانم‌های جوان در فضای مجازی تحت هیچ عنوان به افرادی که با وعده‌های دروغین مثل ازدواج قصد نزدیک شدن به آن ها را دارند اعتماد نکرده و اطلاعات شخصی خود را برای آنان ارسال نکنند و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مجرمانه در فضای مجازی آن را از طریق پلیس فتا در میان بگذارندخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 428189 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟