هم سلولی های وفادار بعد از آزادی در 7 ثانیه دزدی می کردند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید امین موسوی پور رییس کلانتری 158 کیانشهر در راستای این خبر به رکنا گفت: با توجه به افزایش پرونده‌های سرقت Stealing باطری و کامپیوتر خودروهای سمند در منطقه کیانشهر تیمی از ماموران برای دستگیری عاملان این دزدی theft ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران در گام نخست، تحقیقات میدانی را آغاز کردند و در بررسی دوربین های مداربسته در نزدیکی محل های سرقت مشاهده کردند سارق جوانی با خودروی پژو آردی یشمی رنگ در مدت زمان کمتر از 7 ثانیه اقدام به باز کردن در موتور خودرو کرده و باطری و کامپیوتر خودروها را به سرقت می برد.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد: ماموران با توجه به شماره پلاک خودروی سارق جوان پی بردند که منصور یکی از متهمان سابقه دار است که به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو 5 سال زندان Prison بوده و در گذشته نیز در کار باطری‌سازی فعالیت داشته است.

رییس کلانتری 158 کیانشهر گفت: تیم تجسس کلانتری با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم 32 ساله شدند و در عملیاتی غافلگیرانه این مرد همراه متهم دیگری که یوسف 49 ساله است دستگیر شد.

وی اظهار داشت: ماموران در بازجویی ها پی بردند که یوسف نیز به خاطر سرقت 5 سال در زندان هم سلولی منصور بوده و مشخص شد این 2 متهم شب‌ها در ساعت یک بامداد تا 4 صبح در منطقه کیانشهر دست به سرقت می‌زنند.

رییس کلانتری کیانشهر ادامه داد: ماموران در ادامه تحقیقات 2 مالخر این باند را که در جنوب تهران در زمینه خرید و فروش وسایل سرقتی فعالیت داشتند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند که در این مرحله ماموران پی بردند که این 2 مالخر نیز از هم سلولی های منصور و یوسف بودند.

وی افزود: در تجسس های پلیسی مشخص شد که اعضای این باند در گذشته نیز در زمینه سرقت لوازم داخل خودرو فعالیت داشتند و همگی 5 سال در زندان هم سلولی بوده‌اند که بعد از آزادی Freedom این باند را تشکیل داده اند.

سرهنگ موسوی پور در پایان گفت: 120 شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفته اند و متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پایگاه 6 پلیس Police آگاهی تهران قرار گرفته اند. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟