به گزارش رکنا، فردین عابدینی که پیشینه بازی در تیم تراکتورسازی را نیز در کارنامه دارد، از طریق ستاد دیه آذربایجان شرقی، موجب آزادسازی دو محکوم مالی و جرایم غیرعمد شد.

فردین عابدینی درباره نجات دو زندانی Prisoner از بند گفت : من نمی‌خواستم این قضیه رسانه‌ای شود، چرا که کار بزرگی نکرده‌ام و وظیفه انسانی خودم را به‌جا آورده‌ام.

او افزود: در راه خدا خواستم که این کار را انجام دهم و دو نفر زندانی که به دلیل جرایم غیرعمد و محکومیت مالی، از خانه و خانواده‌های‌شان دور بودند، به آغوش خانواده‌های خود برگردند و من هم در این کار، سهم کوچکی داشته باشم.

این بازیکن صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من بچه‌ تبریزم و انسان‌های خیرخواهی هستند و با این‌که مردم با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تحت فشار هستند، اما با این وجود، همواره سعی می‌کنند به دیگران کمک کنند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم و نیت من این بود که دو خانواده را خوشحال کنم؛ چرا که خیلی‌ها به خاطر مبالغ کم مالی به زندان Prison رفته‌اند و مستحق حضور در زندان نیستند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از فوتبالیست‌های ایرانی، همیشه در کارهای خیر سهیم هستند و حتی پاداش‌های خود را صرف امور خیریه می‌کنند و من این موضوع را در تیم‌های مختلفی که بودم، دیده‌ام.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟