به گزارش رکنا، ارسالان عباسی رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان «باشت» از کشف 2 محموله سنگین تخته چوب mdf به ظن قاچاق Contraband در شهرستان «باشت» به ارزش تقریبی 20 میلیاردریال خبر داد.

رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و باشت با بیان اینکه این کالا در جاده ترانزیتی باشت توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد، گفت: این محموله در 2 دستگاه تریلی سنگین بارگیری شده بود.

وی افزود: بلافاصله دستور توقیف خوودروهای حامل و ضبط کالاهای مکشوفه توسط رئیس تعزیرات حکومتی گچساران و باشت صادر و پس از آن دستور تحویل کالا به سازمان اموال تملیکی استان صادر گردید.

عباسی بیان کرد: رسیدگی سریع بدون فوت وقت تا تعیین تکلیف نهایی پرونده ادامه دارد و به فضل پروردگار در صورت احراز موضوع اشدمجازات برای سوداگران اقتصادی اعمال خواهد شد.

این مسؤول از همکاری مراجع انتظامی، نظامی و امنیتی دربرخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق تشکر وقدردانی کرد و گفت: این محموله عظیم ترین وحجیم ترین محموله قاچاق کالا بوده که در شهرستان باشت کشف شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران و باشت عنوان کرد: هم اکنون برای متهمین 36 میلیارد ریال قرار وثیقه صادر گردیده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟