حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44

013

به گزارش رکنا، علی بیرانوند، دادستان شهرستان حمیدیه درخصوص فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر دستگیری ٦ مرد با پوشش زنانه در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در محدوده این شهرستان بیان داشت: بعد ازظهر روز گذشته، ماموران انتظامی حمیدیه به یک خودروی پراید مشکوک شده و پس از متوقف کردن آن متوجه شدند 6 سرنشین آن مرد هستند که 3 نفر از آن ها پوشش زنانه دارند.

وی با بیان اینکه موضوع دستگیری این افراد به هیچ وجه امنیتی نیست تصریح کرد: این افراد برای تحقیقات بیش تر بازداشت شدند و پس از بررسی های انجام شده مشخص شد که و آن ها هیچگونه انگیزه امنیتی برای پوشیدن لباس زنانه نداشته اند.

بیرانوند با اشاره به اینکه موضوع و علل و انگیزه این افراد برای ما محرز شده و مراحل آن در حال طی شدن است اذعان داشت: خوشبختانه با تدابیر امنیتی هیچگونه مشکلی در زمینه مراسم پیاده روی اربعین حسینی وجود ندارد و زائران با خیال آسوده در این مراسم معنوی بزرگ شرکت کنند.

گفتنی است؛ فیلمی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری چند فرد در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در روز جمعه پخش شده و برخی شایعات نیز همراه این فیلم از جمله اینکه این افراد قصد خرابکاری داشته را منتشر کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟