روابط عمومی شوراهای حل اختلاف کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از جبار تجری اعلام کرد: در سال 93 نزاعی بین 2 نفر در استان اتفاق افتاد که منجر به قتل Murder شد .در همان ابتدا پرونده ای در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه تشکیل شد.پس از تکمیل مراحل اولیه قانونی وبا توجه به اعتراف متهم به قتل حکم قصاص صادر شد.

وی اضافه کرد: روند این پرونده تا اخذ مرحله استیضان بطول انجامید که ستاد تالیف قلوب در سال 96 به این پرونده ورود کرد و تشکیل پرونده سازش دادند.

تجری گفت: رئیس ستاد تالیف قلوب در ابتدا یکی از شعب سازش در قتل را مامور رسیدگی به این پرونده کرد که اعضای این شعبه با تلاش و دعوت مکرر و حضور در بیت خانواده مقتول و با استفاده از معتمدان محلی توانستند به حمدالله رضایت بی قید و شرط خانواده مقتول را اخذ و از اجرای حکم قصاص و اعدام execution جوان ممانعت ورزند.

رییس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه افزود: در ادامه این پرونده در دفتر خانه اسناد رسمی در تاریخ 21 مهر 97 با حضور اولیای دم و تلاش همکاران شورا ختم به سازش و مصالحه شد.

تجری در پایان ضمن تسلیت به خانواده مقتول و ابراز تاسف از واقعه پیش آمده رحمت و غفران الهی برای این عزیز و صبر جمیل برای بازماندگان آرزو کرد.

از ابتدای تشکیل ستاد تالیف قلوب در استان کرمانشاه ، تاکنون بیش از 80 فقره قتل عمد که باید به اعدام ‌می انجامید به سازش ختم شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟