سردار "حیدر عباس زاده" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی در خصوص خبری مبنی بر مفقودیت یک نفر در شهرستان دزفول، تلاش جهت یافتن حقیقت موضوع به صورت ویژه به ماموران پلیس آگاهی این شهرستان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس Police آگاهی شهرستان دزفول با بکارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم Crime پس از تلاش های مستمر سرانجام حقیقت موضوع را کشف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در تحقیقات گسترده پلیس آگاهی شهرستان دزفول مشخص شد قاتل The Murderer به هویت(م-س) بوسیله یک قبضه سلاح کلت کمری مقتول به هویت(م-ب) را که با هم سوار بر خودروی در حال حرکت بودند، با شلیک 2 گلوله در یکی از مسیرهای منتهی به شهرستان دزفول از پای در آورده و سپس با کمک همدستش، جسد وی را در مسیر برگشت به اندیمشک در زمین های کشاورزی اطراف این شهرستان دفن کرده و خودرو و سلاح بکار رفته در قتل Murder را درون رودخانه انداخته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی دزفول با اقدامات فنی سرانجام محل اختفاء قاتل فراری را شناسایی و طی عملیاتی منسجم وی را دستگیر کردند، اذعان داشت: متهم در بازجویی های مأموران پلیس و پس از رویارویی با مستندات پرونده و همچنین شهادت همدستش در نهایت لب به اعتراف گشود و به قتل ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خورستان در پایان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود از قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان کرده است، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 425296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟