به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 19 مهرماه ا ز طریق مرکز فوریت های پلیسی خبر مرگ 3 عضو یک خانواده به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد .

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل Murder پلیس آگاهی و قاضی Judge کشیک ویژه قتل اعلام شد .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل ، در بررسی محل وقوع جنایت Crime طمینان پیدا کردند که زن 35 ساله 35ساله با نوشیدن نوشیدنی مسموم و در ادامه خوراندن نوشیدنی به دو پسربچه 8 و 10 ساله اش اقدام به خودکشی Suicide کرده و در دست نوشته ای صراحتا عنوان کرده است که به واسطه افسردگی شدیدی که داشته اقدام به این کار کرده است .

در تحقیقات اولیه مشخص شد که همسر متوفی در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماس های تلفنی و عدم پاسخگویی همسرش به این تماس ها ، از برادرش درخواست می کند تا برای بررسی موضوع به محل سکونت خانواده اش مراجعه کند که نهایتا با ورود به خانه ، اجساد مادر و 2 فرزندش در کنار یکدیگر و در حالت استراحت کشف می شود .

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 425044 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟