بلایی که داعشیان بر سر کودکان سرکش می آورند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، گروه تروریستی داعش ISIS به تازگی تصاویری نشر داده که نشان می دهد اعضای این گروه با ضد اسلامی خواندن برخی از بازی های کودکان، آن ها را در آتش می سوزاندند. داعشی ها در راستای سیاست های تبلیغاتی خود زمین های زراعی موجود در افغانستان که در آن به کشت خشخاش پرداخته می شود را نیز سوزاندند.

در همین راستا، داعش به تازگی تصاویری را از شهر ننگرهار فیلمبرداری و منتشر کرده که نشان می دهد تعدادی از کودکان، افرادی را به اتهام جاسوسی از میان جنگل ها به منطقه ای نامعلوم برده و آن ها را اعدام execution می کنند.

این در حالی است که گروه داعش کودکانی را که از انجام دستورات آنها سرپیچی می کنند، به طرز فجیعی می کشند. روز گذشته دفتر شهردار جوزجان خبرداده است که داعش در منطقه درزاب یک کودک ۱۳ ساله را پس از یک ماه زندان، گردن زده است.

این طفل که رحیم داد نام داشت، پسر برکت صوفی از روستای بتو در شهر درزاب بود. به گفته محمدرضا غفوری سخنگوی شهر جوزجان ، داعش این کودک را روز سه شنبه به جرم Crime عدم همکاری با آنها و ارتباط خانوادگی با یکی از افراد پلیس محلی، سربریده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

کدخبر: 424867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟