هیچ گاه در تصورم نمی گنجید که روزی با سرقت Stealingاموال مردم روزگار بگذرانم اما دست تقدیر مرا به سوی دوستان نابابی کشاند که همراه آنان پای بساط مواد مخدر Drugsنشستم و این گونه با زندگی و آبرویم بازی کردم حالا هم به این می اندیشم که اگر همکلاسی های پسرم به او بگویند «پدرت یک دزد The Thief است!» چه حالی پیدا می کند.
این ها بخشی از اظهارات مرد 41 ساله ای است که با تلاش ماموران تجسس کلانتری الهیه مشهد هنگام دستبرد به آهن آلات پروژه های در دست ساخت دستگیر شده است. 
این مرد که در برابر اظهارات شاهدان عینی حرفی برای گفتن نداشت در حالی که بیان می کرد مدت زیادی نیست به سرقت روی آورده ام و هیچ سابقه کیفری در این باره ندارم در تشریح سرگذشت خود به کارشناس اجتماعی کلانتری الهیه مشهد اظهار کرد: اهل یکی از شهرهای مرزی خراسان رضوی هستم اما به دلیل اشتغال پدرم در یکی از کارخانه‌های بزرگ تولیدی مجبور شدیم به مشهد مهاجرت کنیم و من که فرزند اول خانواده بودم دوران نوجوانی و جوانی ام را در حاشیه شهر مشهد گذراندم، با آن که مادرم خانه دار بود اما از وضعیت مالی متوسطی برخوردار بودیم و پدرم مخارج تحصیل و زندگی من و چهار برادر و خواهرم را به راحتی تامین می‌کرد به طوری که هیچ گاه در زندگی احساس کمبودی نکردیم.
در این شرایط من تا مقطع دیپلم درس خواندم ولی به خاطر رفیق بازی و تفریحات زودگذر دوران جوانی نتوانستم ادامه تحصیل بدهم تا حداقل شغل اداری مناسبی پیدا کنم. وقتی از خدمت سربازی بازگشتم تصمیم گرفتم فروشگاه لوازم یدکی وسایل نقلیه را راه‌اندازی کنم تا درآمد خوبی داشته باشم. 
اما باز هم دور هم نشینی و گشت و گذار با دوستانی که عاشق رفیق بازی هایم بودند نمی گذاشت فروشگاه را به خوبی اداره کنم چرا که اوقات زیادی را با آنان پای بساط مواد مخدر می گذراندم.
طولی نکشید که آرام آرام ضرر و زیان های مالی در گوشه و کنار زندگی ام خودنمایی کرد و من 12 سال قبل در حالی با چک های برگشتی روبه رو شدم که به تازگی ازدواج کرده بودم. 
به هر سختی و مشقتی بود با کمک های پدرم پول مردم را پرداخت کردم ولی این شکست اقتصادی روحیه ام را کاملا به هم ریخته بود با وجود این باز هم نتوانستم راه درست زندگی را انتخاب کنم و به معاشرت با همان دوستان ناباب ادامه دادم تا جایی که دیگر به مصرف مواد مخدر صنعتی روی آوردم.
این درحالی بود که به دلیل بیکاری وضعیت معیشتی مناسبی هم نداشتم. از سوی دیگر تنها پسرم نیز راهی مدرسه شده بود و باید هزینه های تحصیل او را نیز فراهم می کردم به همین علت با فروش طلاهای همسرم و کمک‌های اطرافیان پراید اقساطی خریدم و در یکی از آژانس‌های تلفنی فضای مجازیمشغول کار شدم ولی باز هم به خاطر اعتیاد به مواد مخدر نمی توانستم ساعات بیشتری را کار کنم از سوی دیگر هم مخارج اعتیادم نیز خیلی سنگین بود و درآمدم کفاف تامین هزینه هایم را نمی داد این گونه بود که با وسوسه های شیطانی هم بساطی هایم تصمیم به سرقت آهن آلات از ساختمان‌های در حال احداث منطقه الهیه گرفتیم ولی نگهبانان پروژه‌های ساختمانی به ما مشکوک شده بودند و موضوع را به پلیس Police اطلاع دادند و زمانی خودم را در حلقه محاصره نیروهای تجسس کلانتری دیدم که وارد یکی از ساختمان های محل شده بودم.
حالا هم بسیار پشیمانم و نگران پسرم هستم که هم کلاسی هایش بعد از این ماجرا با او چگونه برخورد خواهند کرد و ... 
شایان ذکر است تحقیقات از متهم به سرقت با صدور دستوری از سوی سرهنگ توفیق حاجی زاده (رئیس کلانتری الهیه) برای کشف سرقت های احتمالی وی ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله شوم مردان به باشگاه بدنسازی زنان / در تبریز رخ داد

وحید خزایی دستگیر می شود

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی / او مرا باردار کرد و ناپدید شد !+ عکس

بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر

شلیک مرگ به وکیل دادگستری در گردنه نور آباد

دختر 21 ساله از پدربزرگش 2 قلو باردار شد + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

تصادف در جاده شمال راز برادر نماینده زن شورای شهر تهران را برملا کرد

پیشنهاد رشوه ۲۵ بنز به مدیران آموزش و پرورش

ازدواج مجدد با ترانه زندگی ام را سیاه کرد / من و او از دبیرستان عاشق هم بودیم!

رفتار هتاکانه آقای کارگردان در پشت صحنه / بازیگر مشهور زن لو داد + عکس

دختر جودوکار ایران به خاطر حجاب از مبارزه محروم شد + عکس

زردچوبه، قاتل سریع سرماخوردگی

 

کدخبر: 423607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟