به گزارش رکنا، مراسم قسامه برای اثبات قتل Murder برادری به دست برادرش با حضور ۵۰ نفر از بستگان همسر مقتول برای صدور رای قصاص برگزار شد. رسیدگی به پرونده از سال ۸۶ و از زمانی آغاز شد که پیکر نیم‌سوخته جواد در حالی که ۹۴ ضربه چاقو بر آن اصابت کرده بود، در منزل نیمه‌کاره‌اش در غرب تهران پیدا شد.

در بررسی‌های اولیه همسر جواد که در آن زمان ۷ ماهه باردار بوده ادعا می‌کند، هنگام ظهر و موقع ناهار منتظر آمدن همسرش به منزل بوده و پس از اینکه تاخیر شوهرش طولانی می‌شود به مغازه همسرش رفته و همسایه‌ها به او می‌گویند، جواد ساعتی پیش به همراه برادرش برای ناهار رفته است.

فرش لوله شده به همراه جسد در حال سوختن بود

در ادامه همسر جواد به منزل شخصی‌شان که در حال ساخت بوده می‌رود تا در‌ آنجا همسر و برادر همسرش را پیدا کند و از آنجا که کسی را در آن مکان پیدا نمی‌کند به مغازه بازگشته و با یکی از مغازه‌داران دوباره به منزل در حال ساخت باز می‌گردد و داخل خانه می‌شوند. مرد مغازه‌دار در حین بررسی منزل متوجه فرشی می‌شود که به صورت لوله شده در یکی از اتاق‌ها در حال سوختن رها شده بود. از همسر جواد می‌خواهد که برایش آب بیاورد تا فرش را خاموش کنند، وقتی فرش خاموش می‌شود با جسد نیم سوخته جواد که به شدت با ضربات چاقو مورد اصابت قرار گرفته بود مواجه می‌شود و به همسر جواد می‌گوید که وارد اتاق نشود.

پس از پیدا شدن جسد و تماس با پلیس Police آگاهی تحقیقات آغاز می‌شود و از تمامی دوستان و خانواده و افرادی که با جواد در ارتباط بودند، بازجویی می‌شود و پلیس در نهایت با توجه به اظهارات ضد و نقیض صادق برادر جواد به او مشکوک شده و او را بازداشت می‌کند. صادق با قرار بازداشت روانه زندان Prison شده و بعد از چند ماه نیز با قرار وثیقه آزاد می‌شود، اما تحقیقات درباره پرونده همچنان ادامه داشته است.

همسر جواد دوباره پرونده قتل همسرش را به جریان می‌اندازد

در حدود سه سال بعد از حادثه Incident پدر صادق و جواد به عنوان ولی دم از طرف خود و دو فرزند جواد به دادگاه رفته و رضایت می‌دهد که نمی‌خواهد تحقیقات از پرونده ادامه داشته باشد. زمانی که همسر جواد متوجه این موضوع می‌شود به دادگاه مراجعه می‌کند و دادگاه اعلام می‌کند که به خواست پدر مقتول پرونده بسته شده است. با پیگیری‌های همسر جواد مشخص می‌شود، زمانی که پدر جواد به مختومه شدن پرونده رضایت داده براساس دادگاه دیگر قیم فرزندان جواد نبوده است، از همین‌رو همسر جواد با مراجعه به دادگاه دوباره پرونده قتل همسرش را از طریق فرزندانش به جریان می‌اندازد و تحقیقات از این پرونده دوباره آغاز می‌شود.

در جریان بررسی پرونده صادق یک بار دیگر در مهر ماه سال گذشته به اتهام قتل برادرش بازداشت و روانه زندان می‌شود و در چندین مرحله دادگاه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان و با ریاست قاضی Judge قربان‌زاده برگزار می‌شود، اما از آنجا که قاضی این مورد را از موارد لوث دانسته، قرار استماع سوگند صادر می‌کند.

از همین‌رو روز یکشنبه هفته گذشته شکات و اولیای دم (دختر و پسر جواد) ۵۰ نفر جهت ادای سوگند به دادگاه معرفی کرده و جلسه قسامه با حضور این ۵۰ نفر با ذکر نسبت خویشاوندی برگزار شده و هر ۵۰ نفر شهادت دادند و مقرر شد؛ هیات قضایی نسبت این ۵۰ نفر را بررسی و رای نهایی در جلسه بعدی دادگاه صادر شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

مخوف ترین و مرگ آورترین زندان ایران+ عکس

ستاره ایرانی همبازی دختر شیطان + عکس

رئیس جمهوری غیرقابل پیش‌بینی در ایران خواهیم داشت !

از رتبه های برتر کنکور سال های گذشته چه خبر؟ / سینا و ... رفتند + عکس و گفتگو

آیا آرامش واقعی با ازدواج من به دست می آید؟

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

کدخبر: 423223 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟