سردار سید جعفر حسینی اظهار داشت :در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس Police آگاهی استان البرز و اعلام شکایت از فردی که با پیش فروش آپارتمان‌هایی که به چندین نفر فروخته شده از آن‌ها کلاهبرداری Fraud کرده است، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی در خصوص نحوه فعالیت متهم گفت: نامبرده با توجه به آشنایی که با مال باختگان داشت اعتماد آن‌ها را جلب کرده و در ازای صدور قولنامه رسمی مبنی بر پیش فروش آپارتمان‌های در حال ساخت و تعهد تحویل پس از اتمام ساختمان، میلیون‌ها تومان وجه نقد از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: پس از مدتی با پیگیری خریداران برای تحویل واحد‌های مورد نظر، آن‌ها متوجه می‌شوند که هر کدام از واحد‌ها به بیش از یک نفر فروخته شده و فروشنده نیز متواری است.

سردار حسینی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی دریافتند که متهم از کشور خارج شده که بلافاصله موضوع از طریق پلیس اینترپل پیگیری و مشخصات نامبرده به تمامی کشور‌های عضو ارسال شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در نهایت متهم متواری در شهریور ماه سال جاری پس از بازگشت به کشور در فرودگاه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم Crime خود مبنی بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و فروش هر واحد آپارتمان Apartment به چند نفر و در مجموع به ۱۶۰ نفر با همکاری بنگاه‌های معاملات ملکی اعتراف و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختربچه در دیگ حلیم پخت / در منوجان رخ داد

بازیگر خاطره ساز سریال محبوب ایرانی ها درگذشت + عکس

حیوانی شیطانی که از سیاره ای دیگر آمده +عکس

عروس همدانی پسر از آب درآمد + جزییات

زن شوهردار با معشوقه اش در اتاق خواب بود که شایان سر زده رسید + عکس

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

سقوط شیشه از پنت هاوس برج 27 طبقه مردی را تکه تکه کرد+عکس

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

کدخبر: 423113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟