حجم ویدیو: 10.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:15

فیلم پر بازدید از اقدام جنون آمیز یک دختر در لحظه مرگ خواهرش

به گزارش گروه جنایی رکنا، دختر این زن دیروز در دادگاه جزییات نقشه شیطانی شان برای پسران پولدار را فاش کرد.

سال گذشته پلیس Police پایتخت درجریان گمشدن مرموز پسر جوانی قرار گرفت که پس از ترک خانه دیگر بازنگشته بود.

پدر این پسر که آشفته و نگران بود وقتی پیش روی پلیس قرار گرفت با صدایی لرزان گفت­: پسرم آخرین بار که خانه را ترک کرده است قرار بود دو ساعت بعد برگردد اما هر چه منتظر ماندیم نیامد نگران شدیم و به موبایلش زنگ زدیم برخلاف همیشه خاموش بود وقتی غیبتش طولانی شد به جست­ و جو پرداختیم اما هیچ جا اثری از او نبود و مطمئن هستم اتفاق بدی برایش افتاده است.

با این ادعاها و دستور بازپرس دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران پلیس وارد عمل شدند تا با ردیابی پسر گمشده پرده از سرنوشت او بردارند.

این شاخه تحقیقاتی نشان داد پسرگمشده که پویا نام دارد آخرین بار سوار بر یک ماشین شاسی‌بلند از خانه خارج شده‌است .

خانواده پویا در بازجویی ها ادعا کردند این پسر نگفته کجا می رود اما از پویا شنیده اند خیلی زود به خانه برمی گردد.

چند روز بعد از این حادثه Incident و در حالیکه ماموران همچنان در جست و جوی ردی از پسر گمشده بودند جسد مردی داخل یک چمدان در تهران پیدا شد .

ماموران در صحنه پیدا شدن چمدان خود را در برابر جسد مثله شده پسر جوانی دیدند که بدنش به طرز فجیعی قطعه قطعه شده‌ بود.

در بررسی‌هایی که ماموران انجام دادند مشخص شد جسد متعلق به پویا است.

کارآگاهان که می دیدند ماجرای گمشدن پسر جوان جنایی شده است تلفن همراه پویا را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شد او آخرین بار با دخترجوانی به نام رزیتا در تماس بوده‌است. بررسی ‌تلفن پویا همچنین نشان داد رزیتا ازمدت ها قبل با پویا در ارتباط بوده‌است و آنها رابطه عاشقانه ای با هم داشتند.

ردیابی رزیتا و بازداشت او راز این جنایت Crime را فاش کرد رزیتا در بازجویی‌ها اعتراف کرد با همدستی مادرش مرتکب قتل Murder شده‌است و جسد پویا را مثله و در خیابانی رها کرده‌است.

با توجه به اعترافات این مادر و دختر کیفرخواست علیه آنها صادر شد و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

روز گذشته قرار بود مادر و دختر مورد محاکمه قرار بگیرند اما ژیلا مادر رزیتا به دلیل اینکه در زندان Prison دچار عفونت ریه شده و جانش را از دست داده بود فقط رزیتا مورد محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شده و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

پدر مقتول گفت: پسرمن جوانی ورزشکار بود که هرگز نه مواد مخدر Drugs مصرف می کرد و نه مشروب. او می‌دانست من روی این مسایل حساس هستم و از آنجایی که قرار بود دوساعت بعد از رفتنش به خانه برگردد امکان ندارد که مشروب یا مواد استفاده کرده‌ باشد. متهمان دروغ می‌گویند پسرمن را شکنجه Torture کرده و کشته‌اند و من درخواست مجازات دارم.

سپس رزیتا دخترش در جایگاه قرار گرفت او در پاسخ به اینکه آیا اتهام معاونت در قتل را قبول دارد گفت: من همه اتهاماتم را قبول دارم بجز اینکه سرقت Stealing نکردم و این موضوع را قبول ندارم.

رزیتا گفت: من 5 ساله بودم که پدرم در تصادف Crash فوت کرد مادرم با مرد دیگری ازدواج کرد و یک خواهرو برادر ناتنی دارم. چند سال بعد شوهر مادرم هم فوت کرد و من و مادرم با هم زندگی می‌کردیم و خواهرو برادرم هم پیش عمویشان رفتند. وی افزود: چند سال قبل مادرم به من گفت که دیگر خسته شده و او نمی‌تواند خرجی من را بدهد و به من گفت حالا که بزرگ شدی تو باید خرجمان را بدهی او تشویق کرد با پسران پولدار رابطه بگیرم. اولین بار اینکار را در اصفهان انجام دادم با پسری دوست شدم و از او 60 میلیون تومان خفت گیری کردیم. او از ما شکایت کرد اما به تهران آمدیم.در تهران هم دوباره مادرم به من گفت باید هزینه زندگی را تامین کنی. در یکی از دور دورها با پویا آشنا شدم و با هم ارتباط داشتیم. روز حادثه پویا بسیار اصرار کرد که با هم دیدار کنیم و مادرم گفت او را به خانه دعوت کن. من هم به پویا پیشنهاد دادم به خانه بیاید البته مادرم را به عنوان خواهرم معرفی کردم. مادرم قهوه درست کرد و آورد به پویا گفتم می‌خواهم فالت را بگیرم او هم قبول کرد در قهوه مقدار زیادی داروی خواب‌آور بود. قهوه را خورد کمی هم مشروب خوردیم و او گل کشید. کمی که گذشت مادرم سعی می کرد پسورد کارت ها را از پویا بگیرد و او نمی‌داد. دست و پایش را بسته بود می خواست وادارش کند پسورد را بدهد. تا اینکه یک روز از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم دیدم همه بدنش را را سوزانده و باز هم پویا حرفی نزد. مادرم کیسه‌ای روی سر او کشید و دور دهانش را چسب زد من کیسه را پاره کردم و گفتم اینکار را نکن از اتاق خارج شدم وقتی برگشتم دیدم مادرم گریه می کند او پویا را خفه کرده و کشته بود. چاره ای به جز اینکه جسد را از خانه خارج کنیم نداشتیم. ما جسد را با اره برقی تکه کردیم که بتوانیم بیرون ببریم.

رزیتا گفت: من از کرده خودم خیلی پشیمان هستم توبه کرده‌ام و درخواست دارم من را ببخشید من اصلا فکر نمی کردم کار به اینجا کشیده ‌شود.

بنابه این گزارش، قضات جنایی وارد شور شدند . بزودی رای صادر شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله ۴ هزار عقرب به اتوبوس اهواز- قزوین

عکس / مردی با سر بریده مادرش به کلانتری رفت

راننده های تهرانی از این زن لاغر اندام می ترسیدند! + عکس پروانه

دهکده پزشکان ایران / روستایی که از 200 خانوار، 175 پزشک بیرون آمده است + عکس

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

امید لپ تاپ گرانقیمتش را فروخت تا با 2 دختر قرار بگذارد!

کلاهبرداری از همسایه ها به بهانه تشییع جنازه دختر

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

مرد مشهدی زنش را زنده زنده در پشت بام خانه به آتش کشید

فیلم هولناک ریزش پل کیازنیک املش

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

جزئیات گروگان گرفتن زن حامله در مشهد / عملیات 2 بامداد شروع شد

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

گلوله خشم شوهر 70 ساله ، قلب زن بی نوا را نشانه گرفت

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

پسر ثروتمند تهران را تکه تکه کردند ! + عکس

 

کدخبر: 422821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟