کبوترهای این دزد او را سیبل خونین گلوله پلیس کرد! + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان افزایش پرونده های زورگیری در سطح شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران اداره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات فنی و اطلاعاتی خود را کلید زدند و خیلی زود موفق به دستگیری یکی از دزدان حرفه ای و سابقه دار آبادان شدند.

سارق جوان پس از دستگیری خود را بیگناه دانست و وقتی در برابر پرونده های زورگیری قرار گرفت ادعا کرد عامل این دزدی theft ها یکی از شرورها و سارقان تحت تعقیب پلیس آبادان است.

وی گفت: من در این سرقت ها نقشی نداشتم ولی شنیدم که ثمیر از چندی قبل زورگیری هایش را شروع کرد و در شهر دست به سرقت از طعمه هایش می زند.

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که ثمیر یکی از مجرمان سابقه دار است که از سال 95 به خاطر سرقت و شرارت تحت تعقیب ماموران پلیس آبادان است.

همین کافی بود تا کارآگاهان در ردیابی های فنی و پلیسی مخفیگاه ثمیر شناسایی کنند و ماموران ساعت 8 صبح چهارشنبه 12 مهرماه با اطلاع از حضور ثمیر در یک خانه در منطقه شطیط آبادان برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که ثمیر درحال مصرف مواد مخدر Drugs است و زمانیکه به چند قدمی متهم رسیدند، ثمیر با اطلاع از حضور ماموران سوار بر موتور به سمت خودروی ماموران حمله کرد و پس از برخورد با خودروی پلیس وقتی خود را در محاصره ماموران دید با چاقویی که در دست داشت به سمت ماموران حمله کرد.

کارآگاهان وقتی دیدند که ثمیر قصد تسلیم شدن ندارد با استفاده از قانون Law بکارگیری سلاح ، پای چپ وی را هدف گلوله قرار دادند و ثمیر وقتی روی زمین افتاد به ناچار تسلیم ماموران شد.

ثمیر پس از انتقال به بیمارستان اصرار بر بیگناهی داشت اما وقتی در برابر کلکسیونی از جرائمش قرار گرفت و شنید که همدستش او را لو داده است به ناچار لب به سخن باز کرد و ادعاهای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

ثمیر در ادعاهایش گفت: بیشتر سرقت ها توسط همدستم صورت گرفته است و بخاطر کینه ای که از من به دل داشته همه سرقت ها را گردن من انداخته است.

وی افزود: چندی قبل همدستم را بخاطر سرقت تعدادی از کبوترهایم به باد کتک گرفتم و او که زورش به من نمی رسید مرا لو داده است.

بنا به این گزارش، متهم پس از درمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار خواهد گرفت.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

سنجاب رقاص عکاسان را شگفت زده کرد+عکس

عروس و داماد با خودروی پلیس به تالار رفتند ! + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

گفتگو با مسموم شدگان حرام خور در بیمارستان شهید رجایی کرج

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

دختر دانشجو از همکلاسی پسر رکب شومی خورد! / او همه چیز را باخت!

سرنوشت سیاه 2 دختر دانش آموز در مدرسه +عکس

عروس موقت، شوهرش را در دادگاه کتک زد / در تهران رخ داد

جزئیات تکان‌دهنده قتل ترنم 3 ساله توسط ناپدری / دادستان قائم شهر چه گفت؟

تجاوز مرد 47 ساله به همراه سگش به 2 دختر 13ساله + عکس

زنان محجبه هم وسوسه خودنمایی اینستاگرامی دارند! +عکس

کدخبر: 422675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟