کشف 670 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان سمنان

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار روح‌الامین قاسمی صبح شنبه در صبح گاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی یگان نیروی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه امنیت یک محصول جمعی است و همه دستگاه‌ها باید در کنار یکدیگر این امنیت را حفظ کنند، ابراز داشت: طی یک سال گذشته بالغ‌بر ۶۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق Contraband در استان سمنان کشف و ضبط شد که پلیس Police برای حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان مبارزه با قاچاق کالا را در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

وی بابیان اینکه میزان کشف کالای قاچاق در یک سال گذشته به نسبت سنوات قبل رشد ۳۶۰ درصدی داشت، افزود: یکی از مواردی که به تولیدکننده ضربه وارد می‌کند قاچاق کالا است لذا از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده حتماً به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه مبارزه با مواد مخدر Drugs در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌طور جد پیگیری می‌شود، ابراز داشت: طی یک سال گذشته هفت هزار و ۴۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان کشف شد که با توجه به اینکه سمنان گذرگاه مواصلاتی شرق-غرب و شمال-جنوب کشور محسوب می‌شود بخش عمده‌ای از این مواد مخدر عمدتاً از خودروهای عبوری کشف‌شده است.

قاسمی بابیان اینکه میزان کشف مواد مخدر طی یک سال اخیر ۳۷ درصد به نسبت سنوات گذشته رشد داشته است، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی در پاسگاه‌های ورودی و خروجی شهرها عبور و مرور محموله‌های مواد مخدر را به‌شدت مورد پایش قرار می‌دهند.

وی افزود: قطعاً برقراری نظم و امنیت به‌تنهایی از عهده نیروی انتظامی خارج است و برای تحقق آن نیازمند مشارکت همه آحاد مردم در جامعه هستیم که هر چه افزون‌تر شود به همان میزان جرائم نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

 

 

کدخبر: 422559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟