جزئیات تکراری از پرونده قتل یک طلبه

مرحوم محمد تولایی، در مرحله اول به واسطه ضربه چاقو به قتل نرسید بلکه پس از چند روز در بیمارستان جانش را از دست داد. در این مرحله گروهی از مأموران انتظامی در بیمارستان حاضر شدند و طبق صحبت‌های این مرحوم مشخص شد که این فرد هیچ اطلاعی از ضارب ندارد و این فرد کاملا ناشناس بوده است. بررسی میدانی در مراحل ابتدایی با توجه به اینکه حادثه Incident در یک کوچه اتفاق افتاد و هیچ دوربین مداربسته‌ای هم در آن محل وجود نداشت، به هیچ نتیجه‌ای نرسید. تلاش شبانه‌روزی در این پرونده در‌نهایت به سرنخ‌های مهمی رسیده است که به‌زودی نتایج آن رسانه‌ای خواهد شد.

دستگیری ۵٩سنگ‌پران به کامیون‌ها

طی هفته‌های گذشته با موضوع مزاحمت برای کامیون‌دارها در استان مواجه بودیم. که پلیس موفق به دستگیری ۵٩سنگ‌پران به کامیون‌ها شد و پس از تشکیل پرونده این افراد به مراجع قضایی تحویل شدند. یکی دیگر از طرح‌های همیشگی پلیس امنیت اخلاقی برخورد با خودروهای مزاحم برای نوامیس و... بوده است که امروز تعداد زیادی خودرو در طرح‌های اجرا شده،توقیف شده‌اند.

مروری بر پرونده مأموران سبزواری

پرونده مأموران سبزواری که در سال ١٣٩۴در پی تعقیب چند متهم در تهران دست به سلاح برده و ٣متهم در این میان جان باخته بودند از سوی مراجع قضایی بررسی شده است و اگر حکمی در این پرونده‌ها صادر شده قطعا قابل اعتراض و بررسی‌های بیشتر است. گذشته از آن ما مطیع قانون Law هستیم و احتمال دارد که قصوری از ناحیه مأموران ما صورت گرفته باشد که بررسی‌های مقام قضایی

توضیحات پلیس برای حمله به مدرسه

یکی از مشکلات ما در پلیس بحث پرونده‌هایی است که در فضای مجازی مطرح‌‌اند که در بررسی بیشتر این پرونده‌ها مشکلات خانوادگی نقش‌آفرین بوده‌اند. یکی از این پرونده‌ها که در مشهد رخ داد پدر یکی از دانش‌آموزان با حضور در مدرسه مشکلاتی را برای معلمان این مجموعه آموزشی ایجاد کرده بود که ریشه اصلی این حادثه

در خود مدرسه بوده است. یا موضوع یک گروگان‌گیری به پلیس اعلام شد که پدری فرزند خود را گروگان hostage گرفته بود. در پرونده‌ای دیگر در یکی از شهرستان‌ها یک کودک ربوده شده بود که پس از چند ساعت این پرونده به نتیجه رسید. ربایندگان دستگیر و این کودک آزاد شد. ریشه‌یابی این پرونده نیز پلیس را به مسئله مشکلات خانوادگی رساند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به پسر 12 ساله در توالت مدرسه! + عکس

تجاوز مرد همسایه به دختر 14 ساله در انباری+عکس

دستگیری 4 دندانپزشک ایرانی / پلیس امریکا با شکایت یک زن به هتل رفت + عکس چهره باز

زنده شدن دختر جوان در بیمارستان مسجد سلیمان

همخوابی با زن شوهر دار / عکس یادگاری مهرداد و زن خائن در قتلگاه شوهر + تصاویر

رفتار عجیب پلیس عراق با زائران ایرانی + تصویر

قتل جوان ایرانی در تورنتو + عکس سپهر قاتل فراری

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

سقوط وحشتناک مرد جوان از روی پل طبیعت بر روی اتوبوس در اتوبان مدرس

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

 

کدخبر: 422065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟