عکس یادگاری مهرداد و زن مورد علاقه اش در قتلگاه  + تصاویر
حجم ویدیو: 53.75M | مدت زمان ویدیو: 00:08:27

فیلم پر بازدید از گفت و گو با قاتل اجاره ای

به گزارش گروه جنایی رکنا، متهم این پرونده جنایی که مقابل میز عدالت قرار گرفته بود، با بیان این که نمی توانستم بی خیال این رابطه شیطانی شوم! به تشریح ماجرای این جنایت Crime فجیع پرداخت و به قاضی Judge شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تابستان سال 96 با «ز-م» در میوه فروشی آشنا شدم و شماره تلفنش را گرفتم. مدتی بعد در یک تولیدی رویه کوبی مبل کار می کردم که یکی از کارگران آن جا، شماره تلفن زنی را به من داد تا آن زن را با توسل به یک ترفند خاص به لانه مجردی آنان بکشانم! و ...

jpgfile_19930_628827_636742036930384967
اما من وقتی شماره تلفن را برای دیدن چهره آن زن وارد گروه تلگرامی کردم با تعجب دیدم که شماره تلفن مربوط به همان زن جوانی است که با او در میوه فروشی آشنا شده بودم! بلافاصله به «ز» زنگ زدم و با او قرار گذاشتم تا موضوع مهمی را برایش فاش کنم! آن روز وقتی «ز» سر قرار آمد من با غرور خاصی ماجرای درخواست کارگر آن کارگاه تولیدی را برایش بازگو کردم و سپس ادامه دادم که «من هرگز این خیانت Cheat را نسبت به او روا نمی داشتم!»

«مهرداد» (متهم) اضافه کرد: از آن روز به بعد ارتباط شیطانی من و «ز» بیشتر شد و من هم از آن کارگاه تولیدی بیرون آمدم! در این میان ارتباطات تلگرامی و پیامکی جای خود را به ملاقات های حضوری داده بود تا جایی که دیگر هرگز نمی توانستم او را فراموش کنم! او هم برای من از مشکلات زندگی و شوهر معتادش سخن می گفت و این که از رفتارهای همسرش در رنج و عذاب بود. البته اول افرادی به من قول داده بودند تا شوهر او را به بهانه ای به کویت ببرند به طوری که دیگر بازنگردد ولی آن ها نتوانستند این کار را انجام دهند.
متهم 24 ساله این پرونده جنایی ادامه داد: در همین شرایط بود که «احمد» (همسر زن 28 ساله) به ارتباط من و همسرش مشکوک شده بود ولی من چیزی به «ز» نگفتم تا این که اوایل اردیبهشت من و دوستم در ابتدای خیابان رسالت 69 ایستاده بودیم که ناگهان احمد و چند نفر از دوستانش مرا غافلگیر کردند. آن ها به سر ما ریختند و تا جایی که توانستند من و دوستم را کتک زدند! و از محل گریختند! به همین دلیل من کینه عمیقی از او به دل گرفتم تا این که سه روز بعد از این ماجرا، «ز» با من تماس گرفت و گفت: «باز هم شوهرش او را کتک زده به طوری که این بار دستش نیز شکسته است!»
متهم که همچنان بی پروا سخن می گفت، افزود: دیگر به نقشه ای برای کشتن Killing «احمد» فکر می کردم تا این که به سختی از پنجراه قرص برنج گرفتم. قرص را به «ز» دادم تا او را با این شیوه به قتل Murder برساند ولی چون «احمد» معتاد Addicted بود، خوردن قرص داخل داروی گیاهی «جوشانده» تاثیری نداشت و آن شب «ز» موفق نشد! حدود سه روز بعد بیرون از خانه بودم که «ز» تماس گرفت و گفت: امشب بهترین فرصت برای کشتن همسرم است! من هم از او خواستم ابتدا طنابی را آماده کند! ساعت حدود یک و 30 دقیقه بامداد بود که به سمت خانه آن ها در بولوار بهمن 7 رفتم. «ز» قبلا کلید خانه اش را به من داده بود و از من خواست طوری بروم که کسی متوجه رفتن من به منزل آنان نشود؟ وقتی وارد خانه شدم «احمد» کنار بساط مواد مخدر Drugs خوابش برده بود و «ز» نیز در حالی که طناب را در دست داشت، منتظر رسیدن من بود. به او گفتم من می روم داخل آشپزخانه تو به آرامی طناب را دور گردنش بینداز تا من او را خفه کنم! ولی ناگهان احمد از خواب پرید و به سمت آشپزخانه آمد. او با دیدن من در حالی که شوکه شده بود با مشت و سیلی به سروصورت همسرش زد و سپس چوبی را برداشت و با آن به سوی من حمله ور شد. هرچه گفتم بیا با هم صحبت کنیم، او توجهی نمی کرد تا این که من هم طناب را از روی زمین برداشتم و به دور گردنش انداختم. آن قدر کشیدم که به حالت خمیده شد. در این لحظه «ز» نیز چماق را گرفت و ضربه ای به سر شوهرش زد که پس از آن هم من باز طناب را محکم کشیدم تا این که بی جان روی زمین افتاد. 
بعد از آن جسد را به داخل حمام بردیم و گودالی را در اتاق خواب حفر کردیم. روز بعد «ز» فرزندانش را به بیرون از منزل فرستاد و ما هم جسد را دفن کردیم. این جوان 24 ساله در ادامه اعترافاتش گفت: سپس من هم در کنار «ز» و در همان خانه زندگی می کردم تا بتوانیم با هر ترفندی پول رهن منزل او را بگیریم که موفق نشدیم. بعد از آن هم اختلافاتی بین ما شروع شد تا این که چند روز قبل کارآگاهان وارد منزل پدرم شدند. من با دیدن آن ها به پشت بام پریدم که فرار Escape کنم ولی ناگهان حلقه هایقانون Law را دیدم که بر دستانم گره خورده بود! حالا هم از این کارم بسیار پشیمانم! و ...
ماجرای این پرونده جنایی از آن جا آغاز شد که حدود یک ماه قبل، پرونده ربوده شدن کودک چهار ساله ای به پلیس Policeآگاهی رسید. با صدور دستوری از سوی سرهنگ بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) پیگیری این پرونده به گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی سپرده شد تا تحت فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) عملیات شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان کودک ربایی، آغاز شود. در اثنای تحقیقات گسترده، کارآگاهان به سرنخ هایی رسیدند که احتمال وقوع جنایت را در پی داشت چرا که از پدر کودک ربوده شده هیچ اثری نبود! به همین دلیل قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد) وارد عمل شد و رسیدگی به این پرونده را به عهده گرفت. از سوی دیگر نیز پیگیری ماجرا در پلیس آگاهی به کارآگاهان دایره قتل عمد سپرده شد و این گونه روند تحقیقات تغییر کرد. چند روز بعد از این ماجرا کارآگاهان با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد و استفاده از شگردهای تخصصی پلیسی به اسنادی از وقوع جنایت رسیدند و طی چند ساعت عملیات هماهنگ، «ز-م» (مادر کودک ربوده شده) و مهرداد جوانی را که با «ز-م» رابطه شیطانی داشت به دام انداختند. در بررسی ها مشخص شد که این دو نفر پس از برقراری روابط شیطانی، «احمد» (همسر زن 28 ساله) را به قتل رسانده و جسد او را در منزل دفن کرده اند. در همین حال نیز مشخص شد که «ز» پسر چهار ساله اش را با اجیر کردن یک جوان موتورسوار از مقابل منزل برادرش ربوده است و هم اکنون در کنار مادرش قرار دارد.

سید خلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دو مرد امروز بالای سر زن زائو تهرانی رفتند و بچه اش را به دنیا آوردند ! + عکس

گفتگو با شاخ اینستاگرام / این شرور برای اسلامشهری ها رجزخوانی کرده بود !+ فیلم

تجاوز به پسر 12 ساله در توالت مدرسه! + عکس

تجاوز مرد همسایه به دختر 14 ساله در انباری+عکس

دستگیری 4 دندانپزشک ایرانی / پلیس امریکا با شکایت یک زن به هتل رفت + عکس چهره باز

زنده شدن دختر جوان در بیمارستان مسجد سلیمان

رفتار عجیب پلیس عراق با زائران ایرانی + تصویر

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

عکس های خاص از شراره رخام در آمریکا

کدخبر: 422020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟