ساعت 2 بامداد سه شنبه گذشته، صدای زنگ تلفن همراه قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد مشهد به صدا درآمد و ماموران کلانتری کاظم آباد از قتل زنی در توس 65 خبر دادند.

به دنبال دریافت این خبر بلافاصله قاضی کاظم میرزایی عازم خیابان نجف 29 شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی های قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد حاکی از آن بود که مردی به نام ابراهیم بعد از یک مشاجره لفظی با همسرش با چماق به جان او افتاده تا این که زن 31 ساله، غرق در خون نقش بر زمین شده است.

 این مرد که حلقه های قانون Law در محل وقوع جنایت Crime بر دستانش گره خورد، در همان بازجویی های اولیه و در حضور قاضی میرزایی به صراحت قتل همسرش را پذیرفت و در حالی که از وقوع این حادثه Incident به شدت ابراز پشیمانی می کرد، گفت: من در یک کارگاه تولیدی کفش کار می کنم و همسرم نیز برای زن دیگری دوزندگی می کرد. شب هنگام که از سرکار به منزل بازگشتم همسرم همه روسری هایی را که آماده کرده بود، تحویل کارفرما داد ولی درباره دستمزدش چیزی نگفت! من که از این کارش عصبانی شده بودم به او اعتراض کردم که چرا پولت را نگرفتی! شاید بعد دستمزدت را ندهند! به همین دلیل مشاجره لفظی بین ما شروع شد و من دیگر نفهمیدم چگونه ضربات چماق را بر سر و پیکر او فرود آوردم.

همسرم دختر خاله ام نیز بود و حالا به شدت پشیمانم. او زن خوب و همراهی بود و با همه سختی ها و مشکلاتم می ساخت! حتی اگر قصاص هم نشوم چگونه فردا می توانم به دو فرزند دختر 9 و شش ساله ام بگویم که من قاتل The Murderer مادرشان هستم.

 اعترافات و اظهارات متهم این پرونده جنایی در محل وقوع قتل زمانی به پایان رسید و تحقیقات مقام قضایی خاتمه یافت که دیگر خورشید انوار طلایی اش را بر شهر گسترانیده بود و شهروندان روز دیگری را آغاز کردند. بنابراین گزارش، «ابراهیم» با صدور قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری درباره انگیزه وی از ارتکاب این جنایت هولناک صورت گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

چه کسی برای رئیس جمهور نامه سمی فرستاد؟

سقوط وحشتناک مرد جوان از روی پل طبیعت بر روی اتوبوس در اتوبان مدرس

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

عکس جسدی که در رودخانه جاده چالوس شناور بود +فیلم (16+)

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

 

کدخبر: 421600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟