سردار عبدالرضا آقاخانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: روند رشد پیشگیری از جرایم در استان یک روند صعودی داشته است و در یک ماه گذشته حداقل 5درصد در کل جرایم کاهش داشته است، امیدواریم در سه ماهه سوم انتظارات مردم در پیشگیری از جرایم خصوصا موارد خاص مانند مواد مخدر Drugs و مزاحمان نوامیس و محتکرین برآورده شود.

وی با بیان اینکه اشرافیت کامل بر تمام جرایم وجود دارد، ادامه داد: طرح‌های برخورد با اراذل و اوباش چند روزی است که شروع شده است و برخوردها با متخلفین در این زمینه رشد 70 تا 80 درصدی داشته است و امیدواریم در سه ماهه سوم به یک نقطه مطلوب برسیم.

سردار آقاخانی تصریح کرد: اراذل جایی در استان بزرگ و متدین قم ندارند، این موضوع در خصوص سارقان و قاچاقچیام و فروشندگان مواد مخدر نیز وجود دارد و مصمم هستیم دغدغه‌های مردم در بحث امنیتی رفع شود.

وی گفت: بیش از 6900 پرونده در موضوعات مختلف در کلانتری‌ها به مصالحه انجامیده است که این نکته بسیار مثبتی است؛ وقوع شرارت نسبت به شش ماهه سال قبل کاهش داشته است، همچنین دستگیری اوباش 12درصد افزایش داشته است؛ برخورد با مظاهر علنی فساد نیز نسبت به سال گذشته، 36درصد افزایش داشته است و همچنین کشف اقلام مخرب فرهنگی نیز 1600درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی در خصوص امنیت کامیون‌داران اظهار کرد: کامیون دارهای استان قم بیشترین ارتباط را با پلیس Police را داشته اند؛ اگر شرکت باربری چند کامیون بار را همزمان به شهر دیگری منتقل کند، نیروی انتظامی مسائل امنیتی خودروها را تامین می‌کند و تاکنون نیز در استان قم تعرضی نسبت به کامیون‌ها اعلام نشده است.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در کلانتری‌ها و نیروی انتظامی عنوان کرد: آبان‌ماه تعداد زیادی نیروی انسانی به ناجا اضافه می‌شود و بسیاری از مشکلات تا حد زیادی رفع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ حاجی زاده را به عنوان سخنگوی فرماندهی انتظامی استان قم منصوب کرد.

در ادامه جلسه، سرهنگ علی حسن قیصری، رییس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه میزان تصادفات فوتی و جرحی داخل و خارج استان نسبت به سال قبل افزایش داشته است، بیان کرد: باید دلایل این افزایش مورد بررسی قرار بگیرد، همچنین برای کاهش تصادفات و تخلفات، اقداماتی انجام شده است و 160دستگاه دوربین نظارتی نیز نصب شده است و تا یک‌ماه آینده فعال می‌شود، این دوربین‌ها تخلفات را ثبت می‌کنند و متخلفین اعمال قانون Law می‌شوند.

وی در خصوص تخلفات راکبان موتور سیکلت نیز عنوان کرد: 350هزار موتور سیکلت در شهر قم وجود دارد که کنترل آن‌ها بسیار دشوار است، پلیس سعی کرده است تخلفات کنترل شود ولی برای کاهش تخلفات نیاز به کار فرهنگی در استان است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ تلخ دختر ۵ ساله اصفهانی زیر کتک های وحشتناک + عکس

صف اتاق عمل زایمان برای تولد در روز ۹۷/۷/۷ لاکچری بازی جدید!

ترور نافرجام سردار قاسم سلیمانی در عراق / روزنامه "بغداد پست" اعلام کرد + عکس

تجاوز رونالدو به دختر جوان درهتل/ اولین عکس از قرار شیطانی فوتبالیست با دختر شاکی + عکس

هجوم عربستانی ها برای پایین کشیدن علی دایی +سند

شجاعت یک زن جان سرنشینان اتوبوس اصفهان را نجات داد

این آدمکش را می شناسید؟ / او از اول مهر فراری است +عکس

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

کدخبر: 420461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟