به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مرد خسته از پیگیری های فراوان برای گرفتن حقش از راننده خانمی که طی تصادفی خودروی تازه اش را به شدت دچار آسیب کرد گفت: اوایل امسال در حالی که چند روز بیشتر از تحویل گرفتن خودرویم (ال90) نمی گذشت با آن در خیابان امام خمینی(ره) غربی در حال حرکت بودم. زمانی که قصد عبور از چهار راه باسکول را داشتم یک خودروی پیکان هنگام گردش غیر مجاز به شدت با خودرویم تصادف Crash کرد و آسیب زیادی به آن وارد شد.
پس از تصادف وقتی دیدم چه بلایی سر خودروی تازه ام که با پول بازنشستگی ام خریده بودم آمد دچار شوک شدم. خانم راننده وقتی دید چه اتفاقی افتاده ابتدا با فردی تماس گرفت و سپس سوار خودرویش شد و گفت کمی جلوتر پارک می کند تا افسر راهنمایی و رانندگی برسد ولی یک دفعه گاز داد و از صحنه متواری شد.

من که پلاک خودرویش را برداشته بودم منتظر افسر ماندم. وقتی افسر پلیس Police رسید مردی در صحنه حاضر شد و مدام خطاب به افسر تأکید می کرد که من مقصر حادثه Incident هستم و بعدها مشخص شد که آن آقا شوهر خانم راننده بوده است. پس از شکایت در شورای حل اختلاف با پیگیری های بسیار بالاخره صاحب خودرو در آن شورا حاضر شد و در آن جا متوجه شدم که آن مردی که زمان حضور افسر به دنبال مقصر جلوه دادن من بود صاحب خودرو و همسر راننده است.
او در شورای حل اختلاف سعی داشت وانمود کند خودش راننده بوده است زیرا همسرش گواهینامه نداشت اما با پیگیری های بسیار بالاخره مشخص شد راننده خانمش بوده است. پس از انجام کار کارشناسی، شورای حل اختلاف اعلام کرد آنان باید یک میلیون و 500 هزار تومان خسارت پرداخت کنند اما مرد با سر و صدا گفت حاضر نیست بیش از 200 هزار تومان بپردازد. مرد خسارت دیده اظهارکرد: وقتی دیدم آن مرد و خانمش حاضر به پرداخت خسارت نیستند به آن ها گفتم به دادگاه شکایت و درخواست دریافت افت خودرویم را می کنم. پس از طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه های مربوطه بالاخره دادگاه حکم به پرداخت حدود 6 میلیون تومان خسارت توسط راننده خانم داد اما پس از صدور حکم دیگر آنان را پیدا نکردم.
وی تصریح کرد: وقتی حکم جلب راننده خانم را گرفتم و به آدرس داده شده آنان با مأمور قانون Law رفتم صاحب خانه که پدر آن خانم بود گفت اگر دخترم را دیدید سلام مرا هم به او برسانید.
حدود 6 ماه از آن حادثه گذشته است و من نه تنها هیچ خسارتی دریافت نکرده ام بلکه هزینه هایی را بابت پیگیری های قضایی پرداخت کرده ام و هیچ رد و نشانه ای از راننده متخلف ندارم .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

در اتاق حجله دختر 12 ساله مشهدی با یک مرد چه گذشت؟

این مرد فیس بوکی به سراغ زنان تهرانی می رفت و ...! +عکس

همسرم با با پسرهای مجرد دوستی می کند !

خانم مدیر شرکت بین المللی هنگام فرار با ماشین شاسی بلند در مشهد دستگیر شد

داستان عجیب زندگی 4 دختر تهرانی / فقط پسر دایی به سراغمان آمد

حاشیه جدید برای آزاده نامداری مجری صدا و سیما+ عکس

ثروت این زن خارجی به ایرانیان ویزای کانادا می داد؟!

این فوتبالیست پرسپولیسی کوکائین می کشید! + جزییات

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

مهریه عجیب نسرین طلاق را برای میلاد سخت کرد!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

 

کدخبر: 419689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟