مردی همسر و 3 کودکش را تیرباران کرد ! / انگیزه او احمقانه بود + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، اما این متخصص رایانه 37 ساله زمانی که برای شنیدن حکم هیأت منصفه در دادگاه حاضر شد باز هم هیچ گونه اثری از پشیمانی و اندوه در صورتش هویدا نبود. هنگام قرائت حکم، خواهر زن وان و دیگر اعضای خانواده وی که در دادگاه حاضر شده و بشدت تحت تأثیر قرار گرفته بودند تمام مدت در سوگ از دست دادن کیمبرلی وان و سه فرزندش گریستند. جیمز گلاسگو، دادستان حاضر در دادگاه، در مصاحبه با خبرنگاران این پرونده را نه فقط قتل Murder تعدادی انسان بی‌گناه، بلکه نهایت بی رحمی و قساوت در حق انسانیت توصیف کرد. گلاسگو ضمن اشاره به این که وان هر کدام از فرزندانش را با شلیک 2 گلوله به سر و سینه آنها به قتل رسانده است، فقدان احساس پدرانه را در وان نشانه‌ای آشکار بر روانی بودن وی دانست. اجرای حکم وان که به حبس ابد محکوم شده است به اوایل آذرماه امسال موکول شد. بنابر گزارش‌ها، وان 5 سال پیش اوایل بامداد یک روز تابستانی همسر و فرزندانش را از خواب بیدار کرد و گفت قصد دارد آنها را به یکی از پارک‌های آبی ایالت ایلینوی ببرد. دادستان‌های پرونده گزارش داده‌اند ساعت از 5 صبح گذشته بود که وان خودروی شاسی بلند خود را در کنار جاده متوقف ساخت و با قرار دادن اسلحه زیر چانه همسر 34 ساله‌اش و شلیک گلوله وی را به قتل رساند. وان سپس در اقدامی بی‌اندازه بی‌رحمانه به سراغ فرزندان 12، 11 و 8 ساله‌اش رفت و آنها را نیز در مجموع با شلیک 6 گلوله از پای درآورد.
شواهد موجود در پرونده نشان می‌دهد وان پیش از ارتکاب جنایت از زندگی شهری به تنگ آمده بود و دلش می‌خواست در دل طبیعت کانادا در کلبه‌ای روستایی در تنهایی مطلق به زندگی ادامه دهد، اما همسر و سه فرزندش را مانعی بر سر به حقیقت پیوستن آرزوی خود می‌دید. در این زمان بود که اندکی بعد وان با خرید اسلحه اقدام به انجام چنین جنایت هولناکی کرد.
تا پیش از این، وی با کمک وکیل مدافعش قصد داشت با صحنه‌سازی جنایت خودش را به نام همسرش تمام کند و به قاضی دادگاه بباوراند که همسرش به مشکلات روانی دچار بوده و بعد از کشتن Killing فرزندانش اقدام به خودکشی کرده است. هرچند حیله‌های ناشیانه وان نتیجه نداد و بازپرسان پرونده هنگام بازسازی صحنه‌های جنایت و بررسی اجساد، خصوصاً جسد همسر وان به این نتیجه رسیدند که کیمبرلی به هیچ وجه نمی‌توانسته از آن زاویه به خودش شلیک کرده باشد و بی‌شک این واقعه هولناک خانوادگی با دستان وان صورت گرفته است. 

 

کدخبر: 418675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟