گفتگو با دختر عکاس که پناهگاه یک زن در حادثه اهواز شد + عکس جهانی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، صبح امروز گروهگ تروریستی الاهوازیه با حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح باعث به شهادت رساندن و مجروح کردن چند تن از افراد حاضر در این مراسم کردند.

در این مراسم که خبرنگاران و عکاس ها برای پوشش خبری حضور داشتند که عکاس ها در این حمله تصاویری را از حمله مردان مسلح و زخمی شدن مردم و سربازان به ثبت رساندند که در این میان این تصاویر یک تصویر به عنوان عکس دخترشجاع از سوی یکی از عکاس خبرگزاری ایسنا به ثبت رسید.

تصویر به ثبت رسیده، عکس یک عکاس خانم است و در حالی که روی زمین خوابیده و در حال عکس برداری از صحنه های تلخ حمله تروریست Terrorist ها است یک زن دیگر از ترس به او پناه برده است.

index28

فاطمه رحیماویان 27 ساله که از سال 1392 در حرفه عکاسی مشغول به کار شده صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت.

فاطمه رحیماویان عکاس خبرگزاری فارس در خصوص این حمله تروریستی به رکنا گفت: با حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح ابتدا چند تصویر از جایگاه و محل برگزاری مراسم عکاسی کردم و سپس برای گرفتن عکس از نمای دور از محل فاصله گرفتم که ناگهان صدای تیراندازی به گوش رسید.

وی افزود: ابتدا فکر کردیم صدای تیراندازی بخشی از مراسم است اما فریادهای روی زمین بخوابید و فرار Escape کنید نشان از اتفاق دیگری داشت.

فاطمه رحیماویان ادامه داد: بدون هیچ ترسی از بلوار عبور کردم و در کنار دیوار روی زمین نشستم و شروع به عکاسی کردم که در این صحنه یک زن که به شدت ترسیده بود به سمتم آمد و در پشت من پناه گرفت و یک گلوله نیز در 200 متری ام به دیوار برخورد کرد.

عکاس خبرگزاری فارس گفت: اولین بار بود که با چنین صحنه هایی روبرو می شدم و صحنه هایی که سربازها و مردم مجروح روی زمین افتاده بودند خیلی تلخ و ناراحت کننده بود و فکر نکنم هیچ وقت از یادم برود.

وی افزود: بعد از لحظاتی که صدای تیراندازی قطع شد ماموران به سراغمان آمدند و زنان را همراه خود به محل امن تری بردند که من متوجه شدم که ماموران امنیتی قصد گرفتن دوربین عکاس ها را دارند که مسیرم را تغییر دادم و به سمت یک خانه که در آن نزدیکی بود رفتم و پس از دقایقی که داخل خانه بودم با امن شدن محل و پنهان کردن دوربینم به خبرگزاری رفتم که متوجه شدم یکی از عکاس ها صحنه پناه گرفتن زن جوان در کنار من ثبت کرده است.

حمله تروریستی به رژه

مهدی پدرامخو عکاس خبرگزاری ایسنا که صحنه شجاعت عکاس زن را به ثبت رسانده نیز به خبرنگا رکنا گفت: صبح در محل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حاضر شدم و شروع به عکاسی از رژه گروه نوازنده کردم که پس از آن نیروهای ارتش از جلوی جایگاه عبور کردند و در زمان عبور نیروهای سپاه بود که صدای تیراندازی به گوش رسید.

وی افزود: ابتدا فکر کردم رزمایشی در حال اجرا است اما صداها بیشتر و نزدیکتر شد که یکی از سربازها که در نزدیکی ام بود هدف گلوله قرار گرفت و زخمی شد که نخستین عکس را از سرباز زخمی به ثبت رساندم.

وی افزود: تیراندازی ها ادامه داشت و ما از محل برگزاری مراسم دور شدیم و از بلوار قدس عبور کردم و این در حالی بود که تیراندازی ها ادامه داشت که با یکی از همکاران خانم که روی زمین در حال عکاسی بود روبرو شدم.

مهدی پدرامخو ادامه داد: وقتی دیدم زن جوانی پشت همکار پناه گرفته این قاب شجاعت زنانه عکاس را به ثبت رساندم و در ادامه متوجه شدم که نیروهای امنیتی قصد گرفتن دوربین ها را دارند که توانستم خودم را از محل تیراندازی دور کنم و تصاویر به ثبت رسیده را به رسانه ام برسانم.

وی ادامه داد: هیچ یک از همکارانم زخمی نشدند و فقط می دانم که دوربین تعدادی از آنها را گرفتند و لنز یکی دیگر از دوستانم نیز در زمان فرار روی زمین افتاده و خراب شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رسوایی اخلاقی سرشناس ترین معلم مرد !+عکس

فوری / اولین انتقام ایران از عاملان حمله تروریستی اهواز + عکس

این سرباز غیور را شناسایی کنید/ او در اهواز چه کرد؟! + عکس ها

حالا فهمیدید چرا مدافعان حرم در خارج از مرزها جنگیدند؟ +تصاویر

نجات یک خانواده توسط مامور وظیفه شناس در اشتهارد

وحشت از تیراندازی های مرگبار در منطقه فلاح تهران!

ارتباط شوم دختر ترامپ با شاهزاده مشهور سعودی لو رفت

این شهید حادثه اهواز در مشهد گفته بود شهید می شود! +فیلم

این 6 مامور پلیس ایرانی اعدام می شوند؟! + عکس و جزییات

خنده دختر زیبا در هیاهوی مرگ !

تلاش مهربان ترین مادر و پدر برای خریدن سارا کوچولو!

پاسخ دندان شکن محسن رضایی به مشاور ولیعهد ابوظبی / پشیمانی سختی در انتظار اوست

سعیده در پارتی شبانه دزد شد

ردخون اهواز در ریاض / حالا قدر موشک هایمان را بیشتر از گذشته می دانیم

کدخبر: 418457 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟