قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

این در حالی بود که دو شاهد در دادگاه علیه آنها شهادت دادند.به گزارش خبرنگار حوادث«ایران»، رسیدگی به این پرونده از 29 دی سال ۹۰ به‌دنبال ناپدید شدن مدیرعامل یک شرکت خصوصی در حاشیه تهران کلید خورد.همسر رئیس شرکت با مراجعه به اداره پلیس Police گفت: همسرم رضا مدیر یک شرکت فروش شیرآلات است. او دیروز از خانه بیرون رفت و دیگر از او خبری ندارم، گوشی موبایل او هم خاموش شده است.

در حالی که ردیابی‌های پلیسی برای یافتن مرد گمشده ادامه داشت حدود یک سال بعد پلیس دریافت اموال این مرد بعد از ناپدید شدنش توسط یک مرد ۳۸ ساله به‌نام سیامک انتقال یافته است.این موضوع سرنخ تازه‌ای برای کارآگاهان بود بنابراین خیلی زود وی بازداشت شد وتحت بازجویی قرار گرفت.سیامک در اظهاراتش ادعا کرد: من وکیل قانونی رئیس شرکت بودم. او به من وکالت بلاعزل داده بود تا اموالش را به‌نام خودم سند بزنم و در فرصت مناسبی بفروشم.در حالی که مدرکی علیه سیامک به دست نیامده بود، دوست صمیمی وی به‌نام فرامرز به پلیس آگاهی رفت و پرده از جنایت Crime هولناک برداشت.

فرامرز در اظهاراتش گفت: حدود ۱۱ ماه قبل من و سیامک با رضا آشنا شدیم و با انگیزه تصاحب اموال وی با او طرح شراکت ریختیم اما در فرصتی مناسب او را داخل شرکت کشتیم و جنازه‌اش را داخل کارتن‌های گالوانیزه گذاشتیم و جسدش را کف شرکت دفن کردیم.

کارآگاهان جنایی با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد بقایای جنازه دفن شده را کشف کردند.جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و طی گزارشی پزشکی قانونی علت مرگ را خفگی با سیم برق اعلام کرد.به این ترتیب سیامک نیز لب به اعتراف گشود اما مدعی شد فرامرز عامل قتل Murder است و ادامه داد: فرامرز پس از قتل، مدارک شناسایی رضا را به من داد.

من هم یک روز خودم را با گریم شبیه رضا کردم و با مدارک شناسایی او به دفترخانه رفتم. آنجا وکالتنامه‌ای به سیامک - خودم- دادم و بعد از آن بود که توانستم اموال رضا را به‌نام خودم سند بزنم.

با اعتراف‌های دو متهم آنها در دو مرحله در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان‌زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در نخستین جلسه دادگاه در ابتدای این جلسه اولیای دم برای دو متهم حکم قصاص خواستند.سیامک گفت: من رضا را نکشتم فقط چند ماه بعد با هویت جعلی و با مدارک رضا به یک دفترخانه رفتم و اموال او را به‌نام خودم سند زدم تا در فرصت مناسب آنها را بفروشم. من حتی شاهد قتل هم نبودم و نمی‌دانم فرامرز چطور رضا را کشت. او فقط به من گفته بود رضا را خفه و جنازه‌اش را در کف یکی از اتاق‌های شرکت دفن کرده است.

وقتی نوبت دفاع به فرامرز رسید خودش را بی‌گناه خواند و انگشت اتهام را به سمت هم جرمش نشانه رفت.وی گفت: سیامک قاتل The Murderer است. من در این ماجرا هیچ دخالتی نداشتم. در دومین جلسه محاکمه که هفته گذشته در شعبه دهم دادگاه کیفری برگزار شد در ابتدای جلسه دو شاهد به‌عنوان مطلع در دادگاه حضور یافتند تا درباره این پرونده شهادت دهند.نخستین شاهد گفت: من شب حادثه Incident هر دو متهم را که در مقابل در شرکت ایستاده بودند و رفتار مشکوکی داشتند، دیدم.

دومین شاهد که یک زندانی Prisoner جرایم مواد مخدر Drugs بود و برای شهادت در این پرونده از زندان Prison به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه قرار گرفت وگفت: من در آن موقع سرایدار شرکت بودم وقتی جلوی در ساختمان ایستاده بودم دیدم سیامک و فرامرز در حال جابه‌جایی یک صندوق هستند حتی به فرامرز گفتم اگر می‌خواهید کمکتان کنم که او گفت نه صندوق سبک است و نیازی به کمک من نیست.

سپس هر دو متهم پرونده به ترتیب پای میز محاکمه ایستادند و در دفاع از خود همدیگر را قاتل معرفی کردند.قضات نیز پس از شنیدن اظهارات متناقض دو متهم پرونده، برای صدور رأی وارد شور شدند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین فیلم از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز + فیلم

فوری / حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز

اولین تصاویر از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح اهواز + فیلم

فوری / تیراندازی مجدد در محل حادثه تروریستی اهواز + تصویر

روحانی از پرسه زنی دختران و پسران نذری بگیر در ایام عزاداری انتقاد کرد!

این فیلم تمام ایرانیان را در دنیا تکان داد / چه بلایی بر سر سمیه در کمپ منافقین آمد

حمید و 2 فرزندش قربانی عشوه زنانه ناهید شد!

روستایی که پس از زلزله با خاک یکسان شد / سکینه 7 ساله تنها بازمانده بود

طلاق خنده دار عروس و داماد پولدار تهرانی

مرد کلاردشتی زنش را از پشت بام به کوچه پرت کرد / زن بی نوا در دم جان باخت

عروس جوان را در بیمارستان مشهد گرو نگه داشته اند / او از یک حادثه دلخراش نجات یافته است + عکس

قاتلی که خودش را جای مقتول معرفی کرد ! + عکس دادگاه تهران

در تهران با 3 میلیون تومان آدم می کشند ! / دختری برای قتل خواهر نابغه اش شرور اجیر کرد !

رفتار توهین آمیز با خانم معلم مدرسه روستایی در اتاق مدیر برق ماسال

خط و نشان ترامپ به ایران !

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

 

کدخبر: 418261 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟