به گزارش گروه حوادث رکنا، تینا، دختر ۲۶ ساله با طرح شکایت در دادسرا به اتاق بازپرس رفت و گفت: با پیشنهاد یکی از دوستانم در شبکه های اجتماعی عضو شدم که در همین هنگام با جوانی که خود را طراح مشهور لباس های زنانه در اسپانیا معرفی می کرد آشنا شدم.

وی ادامه داد: آن جوان که مهراد نام داشت وقتی فهمید که به دنبال کار می گردم پیشنهاد کرد تا من به عنوان یک مدل با وی کار کنم به همین دلیل برای آغاز کار از من خواست تا مدارک تحصیلی و شخصی به همراه چند عکس از خودم را برایش ارسال کنم تا چند لباس زنانه برایم طراحی کند.

دختر جوان اظهار داشت: در ادامه پس از دیدن آن تصاویر از من خواست تا عکس هایی زننده با آرایش های غلیظ از خود برای وی بفرستم که من نیز این کار را انجام دادم اما زمانی که تصاویر به دست وی رسید نه تنها خبری از مدلینگ نبود بلکه مهراد دست به سواستفاده از آن تصاویر زد و از من خواست تا برای اینکه آن تصاویر را پخش نکند تسلیم نیت شوم وی شوم.

تینا افزود: چیزی نگذشته بود که فهمیدم آن جوان همسایه طبقه بالاییمان است و به خوبی مرا می شناسد به همین دلیل از من می خواست تا زمانی که در خانه تنها بود به خلوت وی بروم و جسم خود را تسلیم مهراد کنم.

دختر جوان بیان داشت: اما من نتوانستم که این کار را انجام دهم به همین دلیل به اینجا آمده ام تا با طرح شکایت مانع پخش آن تصاویر در فضای مجازی شوم.

بنابراین گزارش بازپرس پس از ثبت اظهارات دختر جوان دستور بازداشت مهراد را صادر کرد. 

کدخبر: 416827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟