حجم ویدیو: 6.32M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

این فیلم در شبکه های اجتماعی به دروغ به ماجرای فساد در شورای شهر بابل منتسب شده است در حالی که این فیلم مربوط به کشور عراق بوده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهرداد یوسف‌ نیا، رییس اتحادیه عکاسان و فتوکپی‌داران شهرستان بابل دراین خصوص گفت: متاسفانه در چند روز اخیر خبرهایی در فضای مجازی درباره چندتن از اعضای شورا و شخص عکاس منتشر شد.

وی ادامه داد: جهت دفاع از صنف خود عرض می‌کنم که شخص مورد نظر (عکاس) هیچ هویتی در اتحادیه نداشته و فاقد پروانه‌کسب است و کاملا غیرمجاز و غیرقانونی و فعالیت زیرزمینی داشته است.

در ادامه نیاز آذری نماینده بابل در خصوص حواشی شورای‌شهر بابل در بیانیه ای اعلام کرد: در شرایطی که مردم بخاطر تورم و گرانی با مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم می کنند شوربختانه اخبار تاسف بار مرتبط با شورای اسلامی شهر بابل که در رسانه ها و افکار عمومی بازتاب نگران کننده ای یافت، اخلاق، خانواده ،نهادمدنی و منزلت یک شهرستان بزرگ وتاریخی را زیر سوال برد.

به عنوان نماینده مردم شریف و خیر اندیش بابل اتفاقات ناپسند رخ داده درشورای شهر را محکوم نموده و انتظار دارم دستگاه قضایی با دقت و شفافیت عدالت را در این پرونده اعمال نماید.

آنچه که در این ماجرا اتفاق افتاده است هیچ تناسبی با سوابق ارزشی و فرهنگ والای مردم شریف بابل ندارد و ساحت دیار پر افتخار علما و دانشمندان ،فرهیختگان، دینداران، شهدا و ایثارگران و پهلوانان و خیرین از رذایل اخلاقی بری می باشد و بایسته است حساب اندک فریب خورده را از خیل کثیر خوبان دیار دارالمومنین جدا کنیم.

به خاطر ملاحظات قضایی در روند تکمیل پرونده، حفظ حقوق شهروندی و مصالح عمومی جامعه موضع گیری زودهنگام و رسانه ای شدن این اخبار را جایز و به صلاح شهرستان بابل و مردم شریف این خطه نمی دانستم و صدور بیانه را به زمان مقتضی ارجاع دادم. ضمن تاکید بر اجرای عدالت نظراتی داشتم تا اعتبار عمومی و منزلت اجتماعی مردم بابل لطمه نبیند.

همواره معتقد به همگرایی، امید و آرامش به عنوان زیر بنای کار وتلاش هستم و هرگونه گرو کشی، تسویه حساب سیاسی و اتهام زنی را مصلحت ندانسته،زمانی می توانیم پیشرفت کنیم که خدامحوری،اخلاق گرایی وقانون مداری، مبنا و معیار مسئولان و مردم باشد و به طور قطع یکایک ما به تزکیه،نظارت دائمی و مراقبت مستمر مردمی و اجتماعی نیازمندیم و از صاحبان تریبون و رسانه ها استدعا دارم از هرگونه یاس آفرینی بپرهیزند.

با تشکر از اقدامات و نگرانی های نهادها و دستگاه های قضایی، نظارتی و امنیتی به ویژه از عزیزان سپاه_پاسداران شهرستان و استان، انتظار دارم وزارت کشور ، استانداری مازندران و فرمانداری شهرستان بابل نظارت مستمر و موثری بر امور شوراها داشته باشند.

آنچه که خاطره تلخ این رویداد تاسف بار را از اذهان دور می سازد، اولا حفظ انسجام مردم بابل ودر ادامه برخورد قانونی با متخلفان و همزمان کار وتلاش صادقانه و خالصانه همه مسوولان بویژه ترکیب جدید شورای شهر و شهرداری بابل می باشد تا اعتماد عمومی بازسازی شود که دراین صورت شهروندان نیک اندیش بابل همواره حامی و پشتیبان خادمان و کارگزاران سالم و درستکار خواهند بود.‌

درهفته پاسداشت امر به معروف و نهی از منکر از آنچه که موجب رنجش و تکدر خاطر مردم شریف بابل گردید و به شان واعتبارشان لطمه وارد شده ابراز تاسف وعذرخواهی می کنم، گرچه روند غیر متعارف و اختلاف انگیز در شورا و شهرداری را در دوره قبل و این دوره به اعضا شورا و شهرداران وقت و حاضر همواره متذکر می شدم به نوبه خود تلاش خواهم کرد دقت بیشتری درامور نظارتی و مبارزه با فساد و پیشگیری از ناهنجاری های اداری و اجتماعی داشته باشم.

مردم فهیم بابل: نباید در گذشته ماند بلکه با توکل بر خداوند تبارک و تعالی و درس آموزی از مکتب و رسالت امام حسین علیه السلام و با مشارکت فعالانه امنا، معتمدین و دلسوزان همگی برای عزت و پیشرفت بابل بسیج شویم و اینجانب به سهم خود دست تمامی کسانی که دل در گرو آبادانی این شهرستان را دارند بگرمی می فشارم.

بنابراین گزارش مدتی پیش چهار تن از اعضای شورای شهر بابل دستگیر شدند، گمانه زنی ها ادامه داشت تا اینکه مشخص شد علت دستگیری این افراد بخاطر ارتباط جنسی با یک زن عکاس بوده است که متاهل نیز بوده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شنیع به دختر 8 ساله در خیابان / دخترک باردار شد +عکس

هلیا 7 ساله سمنان را به هم ریخت! + جزییات

پزشک جوان جان معلم قدیمی خود را نجات داد +تصاویر

فرو رفتن سیخ کباب به جمجمه پسر 10 ساله ! + عکس

ژل فاسد خنده را از زن زیبا دزدید! / قاضی تهرانی بررسی می کند

حسین و زن غریبه سرقرار بودند که تهمینه با شکم برآمده سررسید!

جوان مشهدی در مقابل عروس و داماد قربانی شد

علت مرگ فوتبالیست تیم ملی مشخص شد

انتشاراولین عکس از معشوقه مرد قصاب!/ او شوهر زن بی حیارا کشت!+گفتگو

اقدام شنیع 9 پسر با دختر 14 ساله همسایه در خرابه!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

دستشویی‌های ایستاده در قم ! +تصاویر

اقدام شنیع فرناز حسود برای بهاره! / پسری که بازی شومی خورد!

شوهر خانم مهندس هر دفعه با زن جدیدی می پرید! + عکس دادگاه

رضا 16 ساله خواب بود که پسرعمویش بی حیایی کرد! + عکس

کدخبر: 416448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟