به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد نامیبیایی متهم به قتل Murder زن جوانی که جسدش در تپه‌های شنی جنوب شهر پیدا شده است، به اتهامات قتل، تعرض، اقدام به قتل و اقدام به تجاوز Rape محکوم شده است.

پیت کانجیج ناکانینی متهم 33 ساله‌ ای است که طبق نظر قاضی Judge پرونده دینا اوسیکو با هشت فقره جرم Crime در دادگاه عالی گناهکار شناخته شده است.

البته ناکانینی هیچکدام از اتهامات قتل، تجاوز، اقدام به قتل، دو مورد سرقت Stealing خانگی با قصد تعرض، اقدام به تجاوز و در نهایت ایجاد مانع در روند طبیعی دادرسی را تایید نکرد و منکر آن‌ها شد.

طبق گزارش پلیس، جرایم این متهم به ترتیب در تاریخ‌های سپتامبر 2006، اپریل و اکتبر 2013 و مارس 2014 رخ داده است که متهم در آخرین تاریخ در خانه خودش اقدام به قتل بندین لتسیا بامگارتن، زن 29 ساله‌ ای که با او در رابطه بوده است می‌کند و با پنهان کردن او در سطل زباله ، جسد را از خانه‌اش خارج کرده و در تپه‌های شنی خارج از شهر دفن می‌کند.

طبق اظهارات قاضی، جسد بامگارتن درحالی پیدا شد که پلیس Police از نقطه‌‌ای که جسد در آن پیدا شده است، مسیر سطل زباله شنی را دنبال می‌کند و به حیاط خانه‌ی ناکانینی می‌‌رسد، حیاطی که به تازگی با شن‌ صاف شده بود و نشان از قتل بامگارتن در آن خانه داشته است.

البته اثر انگشت ناکانینی بر روی سطل زباله و نیز آزمایش DNA زخم‌ها و خراش‌های باقی مانده بر بدن مقتول نیز فرضیه قاتل The Murderer بودن او را تایید کرده است و فرصت انکار بیشتر جرم‌ها را از متهم گرفته است.

همچنین شواهد دیگری نیز وجود دارد که نزاع و تجاوز صورت گرفته به مقتول را نیز ثابت می‌کند و ناکانینی در رابطه با دو فقره اقدام به تعرض و یک فقره حمله به زنی در خیابان و تجاوز اجباری به او نیز مجرم شناخته شده است.

وی در هر سه شکایت با تحمیل خودش به قربانیان اقدام به تجاوز و برقراری رابطه جنسی با آنها کرده و تمامی سوابقش مشابه یکدگیر می‌باشند.

در حال حاضر مجرم در انتظار برگزاری دادگاه بعدی و حکم نهایی است و رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

انتشار اولین عکس از معشوقه مرد قصاب! / او شوهر زن بی حیا را کشت! + گفتگو

قادر پرده گوش الهه را پاره کرد!

قاسم با دوربین جاسوسی از زن و دختر رییس فیلم خصوصی گرفت! /راز وحشتناک ویلا!

خودکشی با گلوله مدیرعامل یک شرکت در مشهد !

دسیسه شوم ماموران مبارزه با احتکار بازاری های تهرانی!

خانم نویسنده با رمان خوفناک قاتل شد + عکس

250 میلیون تاوان اقدام شنیع در مجتمع الماس شرق!

این زن در ایران مرد شد! / رقیه در هرسین به دنیا آمد!

قتل یک قاضی در خیابان! / قاتلان تحت تعقیب!

میدان و مجسمه قیصر امین پور غیب شد!

لحظه بارش باورنکردنی تگرگ به اندازه توپ تنیس + تصویر

جزئیات جدید از هویت زن بی حیای عکاس درپرونده فساد شورای شهر بابل+فیلم

تجاوز به دختر 5 ساله توسط پیرمرد همسایه / او را با یک آبنبات به خانه اش کشاند +عکس

 

کدخبر: 416417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟