سمیرا کاشی، وکیل مدافع شرکت هوایپمایی درباره آخرین وضعیت پرونده فردی که چندی پیش در فضای مجازی عنوان شد کمک خلبان یک شرکت هواپیمایی است، به خاطر افشاگری در خصوص ناایمن بودن هواپیماهای این شرکت، دستگیر شده اظهار داشت: این فرد کمک‌خلبان کارآموز بود که چندی پیش به‌دلایل فنی و اخلاقی از سوی معلم خلبان خود مورد تأیید قرار نگرفت و شرکت هواپیمایی با او قطع همکاری کرد.

این وکیل دادگستری افزود: بعد از قطع رابطه، نامبرده مطالبی را بدون هیچ گونه مستندات و مدارک قانونی و فنی علیه شرکت هواپیمای، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام Instagram منتشر کرد و به همین خاطر در دادسرای جرایم رایانه‌ای، طرح دعوا کردیم.

کاشی اضافه کرد: پس از طرح دعوا، پلیس Police فتا موضوع را بررسی کرد، متهم از سوی دادسرا احضار شد اما این فرد نه‌ تنها در دادسرا حاضر نشد بلکه به برنامه تلویزیونی «حالا خورشید» رفت و مطالب خلاف واقعی را مبنی بر ترمز و لاستیک نداشتن هواپیماها و برخی مسائل دیگر عنوان کرد.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی ادامه داد: نهایتاً برای این فرد از سوی شعبه دادیاری دادسرای جرایم رایانه‌ای به اتهام نشر مطالب خلاف واقع، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد و دادگاه پس از برگزاری جلسه و استماع شکایت و دفاعیات متهم، وی را به یکسال حبس و 40 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وکیل مدافع شرکت هواپیمایی همچنین به شکایت این شرکت علیه این فرد و رضا رشیدپور به خاطر مسائل عنوان شده در برنامه حالا خورشید در دادسرای فرهنگ و رسانه اشاره کرد و گفت: این شکایت همچنان در شعبه بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مطرح رسیدگی است و در مرحله ابلاغ قرار دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمیه یک میلیون گرفت تا تسلیم پیرمرد 83 ساله شود!

تجاوز جراح منحرف به زنان بیمار

سرایدار افغان زن همسایه را در غرب تهران کشت و در باغچه مجتمع دفن کرد+عکس

همخوابی خشن پسرجوان مو فرفری با 33 دختر کم سن + عکس

اعدام برای 9 مرد شیطان صفت در شیراز / در باغ وحشت چه گذشت !؟

زن 24 ساله قصاب از عشق بازی با جوان همسایه گفت + عکس و جزئیات اعتراف

شهره و مینا با همه پسران محل بودند! / اعتراف تلخ

وقتی مرا دراختیار یک مرد گذاشتند، مانندخرگوش هراسان، خشکم زده بود+عکس

این 8 نفر بازار سکه ، ارز و خودرو را به هم ریختند و فرار کردند !

بلای شوم بر سردختر کرجی جلوی چشمان دوستش!

مرگ تلخ مرد تهرانی با اشتباه پزشک ارشد بیمارستان + عکس

جزئیات رفتار شنیع 5 عضو شواری شهر بابل با زن متاهل در برابر 6 دوربین حرفه ای

تجاوز به دانش آموز 10 ساله توسط همکلاسی افغانی اش !

 

کدخبر: 415614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟