این 2 مرد را می شناسید / آنها مسافران شیطانی در تهران بودند + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمدالله علیزاده ، در توضیح خبر گفت : در پی وقوع سرقت Stealing های مشابه از رانندگان مسافرکش بویژه رانندگان تاکسی های اینترنتی که در آنها سارقین اقدام به گرفتن تاکسی اینترنتی از نقاط مختلف شهر تهران به مقصد بازار Store کرده و پس از مراجعت به محدوده بازار تهران و خیابان های حوالی آن در یک لحظه گوشی های تلفن همراه رانندگان را سرقت کرده بودند ، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقین در دستور کار پایگاه هفتم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی تصاویر اولیه از سارقین شده ؛ تصاویر بدست آمده از سارقین در اختیار کلانتری 113 بازار تهران نیز قرار گرفت تا در صورت برخورد با موارد مشابه نسبت به دستگیری مظنونین اقدام نمایند .

در ساعت 04:00 مورخه 06/06/1397 مأمورین کلانتری 113 بازار در حین گشت زنی در خیابان وحدت اسلامی به دو سرنشین یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده ؛ به راننده سمند دستور ایست داده می شود که به محض توقف خودرو ، سرنشین سمند اقدام به فرار Escape می کند اما طی یک تعقیب و گریز این شخص توسط مأمورین دستگیر و به کلانتری 113 بازار منتقل می شود .

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد فرد دستگیر شده از طریق سامانه اینترنتی اقدام به کرایه خودرو از میدان آزادی Freedom به مقصد بازار تهران – خیابان خیام کرده و به احتمال فراوان یکی از سارقین تحت تعقیب پلیس است .

با دستگیری وحید . س و احتمال انجام سرقت ها از رانندگان تاکسی های اینترنتی توسط این شخص و همدستانش ، تحقیقات از وی در دستور کار قرار گرفت ؛ نهایتا با اعتراف صریح وحید به انجام سرقت های مشابه از رانندگان تاکسی های اینترتی ، همدست وی نیز شناسایی و در همان تاریخ 06/06/1397 در محدوده خیابان مولوی شناسایی و دستگیر شد.

اعترافات متهمین :

متهمین در اظهارات خود اعتراف کردند که طی تماس با تاکسی های اینترنتی ، در مناطق مختلف تهران به عنوان مسافر سوار خودروی مالباختگان شده و در طی مسیر ضمن معرفی خود به عنوان افراد شهرستانی و ناآشنا با خیابان های تهران ، راننده را به حوالی بازار تهران کشانده و پس از رسیدن به محل مورد نظر خود عمدتا در حوالی خیابان خیام ، در بیشتر موارد به شیوه قاپ زنی و در صورت نیاز با ضرب وشتم و تهدید با سلاح سرد اقدام به سرقت اموال بارازش همراه رانندگان از جمله پول نقد و گوشی های تلفن همراه آنها کردند .

اظهاراتی تعدادی از شکات :

یکی از مالباختگان پس از حضور در پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، پس از شناسایی متهمین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 22:00 مورخه 04/06/1397 در حال تردد از سمت میدان فردوسی به طرف میدان انقلاب بودم که نرسیده به چهارراه ولیعصر شخصی از طریق سامانه اقدام به کرایه خودرو به مقصد خیابان خیام کرد ؛ پس از رسیدن به مقصد این شخص برای دادن کرایه از ماشین پیاده شد و در حالیکه وانمود می کرد که قصد پرداخت کرایه دارد ، ناگهان گوشی تلفن همراه مرا از روی داشبورد ماشین قاپید و به سرعت از طریق کوچه های اطراف فرار کرد" .

مالباخته ای دیگر که او نیز مورد سرقت قرار گرفته بود پس از شناسایی متهمین در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "ساعت 03:00 مورخه 04/06/1397 از مقابل پارک لاله به مقصد خیابان لاله اقدام به سوار کردن دو نفر کردم که پس از رسیدن به مقصد ، این دو نفر (متهمین ) با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراهم کردند ".

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده ، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهرن بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمین به ارتکاب سرقت های مشابه ، شناسایی بیش از 10 نفر از مالباختگان و به جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمین و سایر شکات ومالباختگان ، هماهنگی لازم با بازپرس محترم شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر متهمین انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات ومالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران در میدان پانزده خرداد مراجعه نمایند .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پیدا شدن جسد دوم در پارتی مستانه ساحل تاریک بابلسر !+ عکس

تن فروشی خیابانی رکسانا برای انتقام از نامزد خائن!

مریم کاظمی کارگردان و مدیر تئاتر شهر تهران دستگیر شدند + عکس

پشت‌پرده فیلم‌های غیر اخلاقی در شورای شهر بابل / زن عکاس چه نقشی داشت؟

تنها زن عضو شورای شهر بابل برادرش را تحویل دادستانی داد +عکس

جزئیات اعتراف یک زن علیه خاوری که دلیل فرار او به کانادا است + جزییات

زهره 18 ساله بچه حمید 15 ساله را سقط کرد!

نقش بازیکن بزرگ فوتبال در یک باند متخلف تلفن همراه در ایران + تصویر

سرنوشت شوم بخاطر خنده های زن زیبا + عکس

پسر بی حیا در نوشابه دختر دانشجو روان گردان ریخت و با پدر شیطان صفتش سراغ او رفت!+عکس

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

جمشید برای تجاوز به مهتاب او را با بی ام و ریسش به ویلای رییس خود برد!

شوهر بی غیرتم می دانست ناصر رفتار عاشقانه با من دارد ولی باز هم مرا با او تنها می گذاشت !

پسر گوشه گیر راز شومی با روح انگیز داشت!

کدخبر: 415225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟