سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: پیگیری موارد مرتبط با زمین‌خواری و رفع تصرف غیرقانونی اراضی ملی همواره در دستور کار مسؤولان استان سمنان بوده و فرمانده نیروی انتظامی و مدیران عالی‌رتبه کشور نیز به این امر تأکید فراوان داشته‌اند.

وی تصریح کرد: اخیراً گزارش شد که افراد سودجو و فرصت‌طلب در یکی از روستاهای اطراف میامی به تصرف اراضی ملی که به نام دولت است، اقدام کرده‌اند و از این‌رو، پیگیری پرونده در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تصرف اراضی دولتی جرم Crime است و به‌طور مشخص از سوی برخی افراد برای رسیدن به پول انجام می‌شود، گفت: در پی دریافت این گزارش، مأموران پلیس Police آگاهی استان سمنان وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

قاسمی بیان داشت: دو متهم 48 و 50 ساله در این پرونده از سوی مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند و هم‌اکنون در مرحله تکمیلی تحقیقات هستند.

وی از کشف 86 هزار و 29 مترمربع اراضی دولتی تصرف‌شده با حصارکشی دو مجرم اقتصادی خبر داد و گفت: ارزش ریالی این زمین‌های کشف‌شده برابر نظر کارشناسان امر، دو میلیارد تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین با اشاره به برخورد ناجا با پدیده نامیمون احتکار در روزهای اخیر گفت: مأموران انتظامی استان سمنان موفق شدند در سه عملیات جداگانه‌ای که در این استان و در شهرستان‌های سمنان و شاهرود انجام دادند، سه انبار نگهداری کالا با 11 میلیارد و 390 میلیون ریال انواع کالاهای احتکار شده را کشف کنند.

قاسمی افزود: در انبارهای مکشوفه، تعداد زیادی کالا از قبیل یخچال، کولر آبی، تلویزیون، لباسشویی، بخاری، اجاق گاز، شومینه و مقادیر قابل‌توجهی مواد غذایی و شوینده به‌صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد، به دست آمد.

وی تصریح کرد: در این عملیات، علاوه بر مأموران پلیس آگاهی، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی سمنان و شاهرود نیز حضور داشتند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 جرم خاوری چیست؟! / یک زن علیه او اعتراف کرده است! + جزییات

زنده ماندن مردی بعد از انداختن طناب دار دور گردنش!

تجاوز پسر جوان به زن 68 ساله همسایه / این زن هیچ شکایتی نکرد!

اتفاقی عجیب در قطار تهران - مشهد + عکس های باورنکردنی

فیلم رسوایی اخلاقی 5 عضو شورای شهر بابل در ویلا / اعتراف جدید

این پسر شیطان صفت به زن قصاب محله هم رحم نکرد ! + عکس

اعدام برای این سرباز خائن ! + عکس

فقط بگو دخترم کجاست؟ + عکس پرنیای گمشده کرجی

رهام دختر اعتشاش گر تحت تعقیب / این 4 مرد در شهر مرزی چه کردند + عکس

سهیلا عروس 8 ساله به حجله داماد نرفت! / در جنوب تهران رخ داد + عکس

ازدواج سه دقیقه‌ای زنان در ایران !

عجیب ترین تکلیف یک معلم برای دانش آموزان!

تصویری از لحظه شهادت یک پلیس / دیشب 3 مامور نیروی انتظامی شهید شدند

کدخبر: 415005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟