چاقوکشی برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری + عکس
حجم ویدیو: 1.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فلاویو بولسونارو پسر نامزد ریاست جمهوری پیشتاز برزیل در توییتر شخصی خود ابتدا خبر داد که وضع پدرش خوب است و او فقط جراحات سطحی برداشته است. اما او بعدا در پیام توییتری دیگری گفت که پدرش خون زیادی از دست داده و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته و شرایط جسمانی او وخیم است.

فلاویو بولسونارو در پیام توییتری خود همچنین نوشته است که مردم برای پدرش دعا کنند چونکه جراحات بدتر از آن بوده که انتظار آن را داشته است. به گفته او بخشی از کبد، ریه و روده پدرش با چاقو سوراخ شده و "تقریبا مرده بوده" است.

بولسونارو نامزد ۶۳ ساله ریاست جمهوری برزیل در ایالت میناس گرایس روز پنجشنبه ۱۵ شهریور مورد اصابت چاقو قرار گرفت. کانال‌های مختلف تلویزیونی برزیل چگونگی مورد حمله قرار گرفتن او را در کارزار انتخاباتی نشان دادند.

سخنگوی پلیس Police میناس گرایس گفته است که بولسونارو بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است. او همچنین اطلاع داده که پلیس فردی را در محل حادثه Incident بازداشت کرده اما هویت فرد مظنون هنوز فاش نشده است.

رسانه‌های برزیلی با استناد به مقامات بیمارستان نوشتند که روده بولسونارو سوراخ شده و مورد عمل جراحی قرارگرفته است. به گفته این مقامات وضعیت جسمانی بیمار در حال حاضر کمی تثبیت پیدا کرده است.

ژائیر بولسونارو سیاستمدار راست افراطی برزیل طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته در انتخابات ریاست جمهوری برزیل که ۷ اکتبر سال جاری (ماه آینده) برگزار می‌شود در دور اول پیشتاز است. اما به گفته رسانه‌های برزیل او در دور دوم انتخابات شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

بولوسونارو از رژیم دیکتاتور نظامی برزیل دفاع می‌کند که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۸۵ حدود ۱۹ سال بر این کشور حاکم بود. او با اظهارات نژداپرستانه و زنستیزانه مورد توجه قرار گرفته است.

حزب چپ‌گرای کارگر برزیل لولا دا سیلوا، رئیس جمهور پیشین این کشور را به عنوان نامزد این حزب برای انتخابات معرفی کرده و از مردم خواسته بود به او رای دهند. اما دادگاه عالی انتخابات با نامزدی او مخالفت کرد. لولا اکنون به اتهام فساد مالی و پولشویی برای گذراندن دوران محکومیت ۱۲ ساله خود در زندان Prison است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر 8 ساله بعد از تماشای فیلم اخلاقی / 5 پسر زیر 14 سال دستگیر شدند

اقدام شنیع یک روحانی با بازیگر مشهور زن در یک مراسم!+ عکس

تجاوز همزمان 6 پسر به نامزد دوستشان / جسد این دختر را سگ های گرسنه خوردند! + عکس

تجاوز وحشیانه مرد 41 ساله به دختر 7 ساله زیر دوش حمام !

دختر جوان با لباس عروسی به مراسم خاکسپاری داماد رفت !

مرد شیطان صفت اعدام شد / او دختر 7 ساله را به خانه متروکه برده بود

حجله پنهانی عروس 50 ساله با مهران 23 ساله لو رفت

این حکم قاضی عروس های اصفهانی را به آرزویشان رساند + عکس

راحله به جای شوهرش از مرد دیگری باردار شد!

مادرم قبل ازدواجم با سیاوش با شوهرم همخوابی کرده بود !

تجاوز شنیع به دختر جوان زیر دوش حمام!

تجاوز به زن جوان در مطب پزشک زیبایی / خانم منشی همخوابی را می دید + عکس

کدخبر: 414361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟