صبح دیروز مردی ۴۵ ساله حوالی ساعت ۹ صبح خود را جلوی ساختمان شهرداری تهران به آتش کشید. وی به همراه برادر، همسر و دو فرزند خود از صبح زود با پیت بنزین روبروی در مرکزی شهرداری ایستاده بود.

این مرد میانسال هم‌اکنون با بیش از ۵۰ درصد سوختگی کماکان در بیمارستان بستری است. براساس گزارش‌های منتشر شده در سایت رسمی شهرداری تهران، این فرد به علت اختلافات حقوقی و مالی بر سر تغییر کاربری تجاری مغازه‌اش در منطقه ۲ اقدام به خودسوزی کرده است.

روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه Incident گفت: مرد میانسالی صبح دیروز در مقابل شهرداری تهران خودرا به آتش کشید. وی در ابتدا قصد داشت با ورود به شهرداری بهشت ساختمان شهرداری را به آتش بکشد اما با هوشیاری و مدیریت ماموران یگان حفاظت شهرداری از اجرای نقشه بازماند.

روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اقداماتی که این مرد میانسال روز گذشته پیش از به آتش کشیدن خود انجام داد، افزود: اقدام دوم مرد میانسال تلاش برای سوزاندن فرزند خردسال و همسر خویش بود. وی حتی این دو عضو خانواده خود را آغشته به بنزین کرد اما ماموران و فرماندهی یگان حفاظت از شهرداری مرکزی فرزند و همسر این فرد را از صحنه خارج کردند.

براساس اظهارات یگان حفاظت شهرداری تهران؛ این فرد با خود یک پیت بنزین و لباس اضافی نیز آورده بود و برادر وی که در تصاویر منتشر شده و پیراهن بر تن ندارد، با یک دوربین تمام ماجرا را فیلم گرفته است.

افشین حبیب‌زاده (رئیس کمیته نظارت شورای شهر) نیز که کمیته‌ای برای پیگیری ماجرا تشکیل داده است، با بیان اینکه قرار است گزارشی از اتفاقات روز یکشنبه در صحن علنی شورا ارائه شود، به ایلنا گفت: این ماجرا دارای ابعاد بسیار متفاوت و پیچیده‌ای است.

براساس اعلام اورژانس این مرد میانسال با بیش از ۵۰ الی ۶۰ درصد سوختگی، در بیمارستان شهید مطهری بستری است و هنوز اطلاعات جدیدی در خصوص شرایط سلامتی، وضعیت همسر و فرزندانش منتشر نشده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

استخر فرح واقعی کجاست؟! / چه کسانی در آن شنا می کردند!

زنده زنده سوختن دنیاکوچولو و پدرو مادرش!/ فقط دخترک زنده ماند+تصاویردلخراش

برادر بهاره او را با دستان خودش به دار آویخت!

جن گیری زن جوان پشت پرده شومی داشت!

تجاوز به شیما 19 ساله در آتلیه عکاسی

بی حیایی ریحانه و مجید جلوی دوربین های شرکت !

بیماری عجیب بن سلمان و اعزام تیم پزشکی اسرائیلی به عربستان

زن مطلقه برای دلار با مردان عرب ازدواج موقت می کرد!

فروش دختران زیبا عرب توسط مافیای عربستان

وقتی با نقشه شوم سراغ زن مطلقه ام رفتم بچه مان شاهد بود! + فیلم گفتگو

پسر 13 ساله لباس های دختر 20 ساله را در خیابان کند و به او تجاوز کرد + عکس

این خانم دکتر رییس باند فروش نوزادان در بیمارستان های تهران است!

ملیحه با شاهرخ خلوت کرده بود که شوهرش داخل خانه شد

 

کدخبر: 413880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟