به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سید محسن تقی زاده رییس پلیس Police آبادان با توجه به افزایش پرونده های سرقت Stealing دستور داد تا تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری عامل این دزدی theft ها وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات با حضور در محل های سرقت پی بردند که عامل دزدی ها با تخریب درهای ورودی خانه ها اقدام به وسایل با ارزش و کم حجم کرده است.

در ادامه مشخص شد که جاسم یکی از سارقان سابقه دار که به تازگی از زندان Prison آزاد شده همراه مرد دیگری که یکی از پاهایش می لنگد در محل هایی که دزدی ها صورت گرفته حضور داشته است.

ماموران در کاوش های پلیسی پی بردند جاسم برای قدرت نمایی، قبل از سرقت هایش محل هایی را که قصد دزدی داشته به دیگر دزدان اطلاع داده است و با همدستی مرد دیگری دست به دزدی زده است.

همین کافی بود تا کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جاسم در منطقه کوی ملت ردزنی و این متهم در عملیات پلیسی دستگیر شد و ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند.

جاسم که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت گفت: با یکی از دوستانم که بخاطر مشکل پاهایش لنگان لنگان راه می رود سوار بر خودروی پراید یا موتور 3 چرخه به محل های سرقت می رفتیم که همدستم با شیوه خاصی اقدام به باز کردن در خانه ها می کرد و من در کوتاه ترین زمان وسایل با ارزش داخل خانه ها را سرقت می کردم.

وی افزود: بیشتر خانه هایی را هدف دزدی هایمان قرار می دادیم که دیگر دزدان موفق به دستبرد از آنجا نشده بودند و با اعلام سرقت هایمان به آنها بزرگ نمایی و کری خوانی می کردیم و پول های به دست آمده را هزینه خوش گذرانی هایمان می کردیم.

بنا به این گزارش، جاسم پس از اعتراف به دستور بازپرس پرونده روانه زندان شد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری این متهم ادامه دارد.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سلاخی سر زن تهرانی با قیچی/ گریه های بچه ها لو داد!

روحانی معروف ایران ممنوع‌المنبر و ممنوع‌التصویر شد

آخرین خبر / هورالعظیم را آتش می‌زنند تا پول برق ندهند!

خشونت مامور پلیس راهور تهران در کتک زدن یک راننده! + فیلم کامل

اولین فیلم و عکس از خودسوزی فجیع صبح امروز در تهران

تعقیب راننده فراری با پای پیاده توسط پلیس در تجریش تهران + فیلم

مهسا در پیکان عروس وحید شد / او با مردان عرب سروسری داشت!

تجاوز پسر 13 ساله به دختر 20 ساله + عکس

من عروس10 روزه هستم!/ کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد+عکس

درخواست عجیب مرد تهرانی که اصلا بچه دار نمی شد / زن موقتم می گوید از من آبستن شده است!

اعتراف تلخ روسپی 300 هزار تومانی !

تجاوز به زینب 17 ساله در خانه مجردی شرور معروف + فیلم گفتگو با دختر

زن صیغه ای از مردی که عقیم بود، باردار شد! / مرد به دادگاه شکایت کرد

 

کدخبر: 413660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟