به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی از وضعیت اسفبار دانشجویان فارغ‌التحصیل و یا فراری یک دانشکده در اطراف شهر «هانکوک» در نیویورک خبر داد و نوشت در سه سال گذشته 24 نفر از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان سابق این دانشکده بر اثر خودکشی Suicide یا مصرف بیش از حد مواد مخدر Drugs جان باخته‌اند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه در گزارشی نوشت: بسیاری از والدین در آمریکا امیدوار بودند که فرزندان مشکل‌دار خود از جمله معتادان به مواد مخدر و مشروبات الکلی و دچار مشکلات رفتاری را به مکانی آموزشی می‌فرستند که می‌توانند در آنجا از آموزش برابر با سایر افراد برخوردار شوند و به امید بهبودی روانه جامعه و بازار Store کار شوند. اما این دانشکده نه تنها مشکلات آنها را حل نکرد بلکه بر مشکلات آنها افزود و باعث شد خیلی از فارغ‌التحصیلان دست به خودکشی یا فرار Escape از این آکادمی با نام "دانشکده بنیاد خانواده" بزنند.

براساس این گزارش، این دانشکده در دهه 1980 تاسیس شده بود و در سال 2014 بعد از ادعای یک فارغ التحصیل مبنی بر سوء رفتار در این دانشکده تعطیل شد. در سال 2015 یکسال بعد از تعطیلی این دانشکده 4 تن از فارغ التحصیلان این دانشکده مُردند. سال 2016 نیز هفت نفر دیگر از دانشجویان سابق و فارغ التحصیل بر اثر مصرف زیاد مواد مخدر یا خودکشی جان خود را از دست دادند. سال گذشته میلادی (2017) نیز 13 تن دیگر از جمله یک پرستار متخصص بیهوشی به کام مرگ رفتند. بیشتر آمار مرگ و میر به علت خودکشی، مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی یا در برخی موارد افتادن از بالای دیوار در حین فرار از این دانشکده بوده است.

با دانشجویان این دانشکده مانند زندانی Prisoner برخورد می‌شد و آنها با هم غذا می‌خوردند و با هم سرزنش و مجازات می‌شدند. بسیاری از آنها چه بصورت انفرادی و چه دسته جمعی اقدام به فرار از این آکادمی کرده بودند. بسیاری از آنها به علت شرایط بد آن به هر وسیله‌ای سعی می کردند تا از آنجا فرار کنند. برخی از آنها مورد ضرب و شتم قرار می‌گرفتند.

پسر یکی از بنیانگذاران و رئیس سابق این مدرسه از اظهارنظر درباره تاریخچه این دانشکده امتناع کرد. چند سال قبل نیز چندین دانشجوی فارغ التحصیل درباره مشکلات این دانشکده و وضعیت دانشجویان آنها هشدار داده بودند اما به این هشدارها توجه جدی نشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

کشف جسد دختر زیبا پس از گمشدن! + عکس

شکایت قضایی«الهام چرخنده» از خواهران منصوریان! + سند

فاجعه در خلیج فارس / گزارشی تکاندهنده + جزییات

شهردار سابق تهران دستگیر شد؟!

حمله خونین مرد شیطان صفت به پلیس افسریه تهران / او یک زن را در تاریکی شب به دام انداخته بود

دلیل احمقانه مرد 40 ساله برای تجاوز به 3 دختر زیر 18 ساله اش

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

ماجرای لندکروز یک میلیاردی و کفش 3 میلیونی! / مامور پلیس چرا از خود دفاع نکرد؟ + عکس

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

مرد شرورهنگام تجاوز به زینب17 ساله روی بدن اوتتو کرد+فیلم گفتگو با دختر

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

 

کدخبر: 413407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟