حجم ویدیو: 36.59M | مدت زمان ویدیو: 00:05:45

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از روز سوم بهمن ماه 89 آغاز شد. در آن روز مادری سرکار رفته بود تا با کارگری خرجی دو فرزندش را در بیاورد که خبر آمد پسرت آدم کشته است! مادر که باورش نمی شد پسرش در سن 16 سالگی به یک قاتل The Murderer تبدیل شده است با آگاهی از وضع جسمانی نامطلوبی که پسرش داشت سریعا به محل وقوع جنایت می رود؛ او با سطحی خونین روبرو می شود که جلوی خانه اش در اثر ضربه کارد پسرش به سینه پسر همسایه، روی زمین ریخته شده بود.

مادر در مورد روزهای قبل از این حادثه Incident تاسف بار می گوید: شوهرم اعتیاد داشت. موقع ازدواج متوجه این موضوع نشده بودم اما خودش بعدها به من گفت که از 18 سالگی معتاد Addicted شده است. به خاطر همین بود که ما را ترک کرد و رفت. مدتی بود از شوهرم خبری نبود و خودم هم برای اینکه خرج خانه را در بیاورم سر کار می رفتم و کارگری می کردم.

او در ادامه می گوید: به غیر از پسرم، دختری شش ساله نیز داشتم، پسرم که پسر همسایه را به قتل Murder می رساند در آن موقع هنوز 16 ساله بود. دعوای اصلی ما با پسر همسایه نبود بلکه پسرم با دایی مقتول به خاطر اینکه در محله ما مواد فروشی می کرد از مدت ها پیش درگیر بود و به مرد موادفروش گفته بود محله را ترک کند چراکه این محله پر از جوان است و نباید در اینجا کسی را معتاد کنی.

این مادر در ادامه تصریح می کند: او حتی دایی مقتول را کتک زده بود که حتما محله را ترک کند و حتی شوهرم که دیگر از او خبری نداریم گاهی مواقع موادش را از همین فرد که از پسرم کتک خورده بود تهیه می کرد. روز قبل از حادثه وقتی به خانه رسیدم متوجه شدم که او را به بیمارستان برده اند. بیمارستان رفتم و دکترش به من گفت قرص روانگردان مصرف کرده است. از خودش ماجرا را پرسیدم گفت از همان همسایه مان قرص برای درد دندان خواسته است و آنها به او این قرص را داده اند. من از خودشان که ماجرا را پرسیدم به من گفتند ما خودمان هم برای دندان درد از همین قرص استفاده می کنیم و این قرص مسکن است در حالیکه دکترش گفته بود پسرت به خاطر این حالش بد شده که قرص روانگردان مصرف کرده است.

این زن میانسال در حالیکه صدایش می لرزید ادامه داد: چون خرج دوا و درمان پسرم را نداشتم مجبور شدم رضایت بدهم که او را با مسئولیت خودم از بیمارستان مرخص کنند و او را به خانه بردم که در خانه یکباره حالش خراب شد و با سر خود به شیشه قاب عکس کوبید و حتی شیشه های خرد شده نیز روی دخترم که زیر قاب عکس خوابیده بود ریخت؛ اما خداروشکر اتفاق خاصی برای دخترم نیفتاد. بعد از اینکه پسرم را در خانه خواباندم رفتم سر کار که ساعتی بعد از حضورم در محل کار، یکدفعه به من خبر دادند پسرم آدم کشته است! باورم نمی شد. به خانه بازگشتم و فهمیدم که پسرم پس از قتل پسر همسایه از محل گریخته است.

این زن در ادامه افزود: از علت ماجرا که جویا شدم به من گفتند پسرت با دایی مقتول سر فروش مواد در محل درگیر شده بود و به همین دلیل مقتول با چاقو به سراغ پسرم آمده بود که با هم دعوا کنند اما پسری که بهتر است نامش را نبرم در کنار پسرم حضور داشت که یک چاقو به پسرم داد و پسرم نیز چون چاقو را در دست مقتول می بیند که می خواهد با آن به سمتش حمله ور شود چاقو را به سمت او پرتاب می کند و چاقو نیز دقیقا روی سینه مقتول می نشیند و مرگ او را رقم می زند.

این مادر گریان در ادامه می گوید: واقعا پسرم نمی خواست که او را بکشد و همه چیز در لحظه اتفاق افتاد و امکان دارد اصلا پسرم در آن لحظه به دلیل مصرف قرص روانگردان در حال خودش نبوده باشد. حال پسرم خیلی بد بود و باید از بیمارستان مرخص اش نمی کردم و در این میان اتفاقی رقم خورد که حالا هم من را بدبخت کرده است هم پسرم را و هم دخترم را که در سن 14 سالگی هنوز هم چشمش به در خشک شده تا شاید یک روز برادرش را در لباس معمولی ببیند. بعد از این جریان، پسرم فراری بود و طی این مدت من با او از طریق تلفن در تماس بودم که شش ماه بعد از ماجرا افسر پرونده متوجه موضوع می شود و دستور بازداشت من صادر می شود و من در زندان Prison به مدت یک هفته می مانم و پسرم که غیرتی شده بود به دلیل حضور من در زندان و فقط برای اینکه من از زندان آزاد شوم خودش را تسلیم پلیس می کند.

این مادر در در ادامه با اشاره به زندانی Prisoner شدن پسرش ادامه می دهد: خیلی عجیب است که پسرم را در آن سن به زندان تحویل می دهند و بعد از آن که اعتراض کردم چند ماه بعد پسرم را به کانون منتقل می کنند. بلایایی که سرمان آمد خیلی سخت بود که در اینجا قابل وصف نیست. بعد از به زندان افتادن پسرم، من تمام مدت دنبال این بودم که رضایت خانواده مقتول را بگیرم. مدت ها به دنبال رضایت بودم تا اینکه زمان اجرای حکم، حدودا دو سال پیش بالاخره اولیای دم از اعدام execution فرزندم اعلام گذشت کردند اما خب به شرط دریافت دیه بود و وقتی نتوانستیم دیه را جور کنیم دوباره می خواستند او را اعدام کنند تا اینکه بالاخره چهارشنبه صبح (24 مرداد) در دادگاه با دو خانم خیر حاضر و دوباره موفق شدیم از آنها رضایت بگیریم.

این زن در زمینه شرط اعلام رضایت اولیای دم نیز توضیح داد: ما به خانواده مقتول قول داده ایم بعد از آزاد شدن فرزندم حتما به شهر دیگری نقل مکان کنیم و همین امروز خودم و دخترم به خانه خواهرم خواهیم رفت و دیگر به این دیار بازنخواهیم گشت اما الان درخواستی که دارم این است که خیران و نیکوکاران در وسع خود به ما کمک کنند تا ما بتوانیم پسرم را که در آن زمان هیچ نمی دانست قتل چیست و آدم کشتن یعنی چه، را از زندان نجات بدهیم. واقعا اگر پول دیه جور بود همین امروز می توانستیم پسرم را آزاد کنیم اما متاسفانه پول دیه به صورت کامل جور نشده است و با وجود کمک خیران دیگر هنوز ما تا کامل شدن 200 میلیون تومان پول راه زیادی داریم.

خیرانی که قصد کمک به این خانواده را دارند و می خواهند در آزادی پسری که در نوجوانی قتل مرتکب شده است کمک کنند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 1913-2810-3378-6104 بهنام کاپیتان هوشنگ شهبازی، بانک ملت واریز کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پشت پرده واقعی ورود جنگنده اسرائیلی به آسمان ایران !

فاجعه در نزدیکی تهران / انفجار آتشفشان دماوند بزودی!

راز جمجمه انسان در جردن تهران فاش شد! + عکس

خانم بازیگر درگذشت + جزییات

زنم خائن بود سرش را بریدم! / با چشمان خودم دیدم! +عکس

تایید فساد مردان عراقی با زنان ایرانی در مشهد توسط یک مقام!

خانم مجری در برنامه زنده با چاقو به جان خود افتاد! +تصویر

تجاوز خونین پسر همسایه به شیلا 11 ساله در اتاق خواب + عکس

سلفی بی شرمانه پرستاران با یک جسد +عکس

ناگفته های تلخ فریده از بی شرمی های پسرش

شیلا زن نیما بود اما از فرشاد بچه دار شد !

خودکشی عجیب زن تهرانی در شیان!

کدخبر: 412620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟