پرونده‌ای که به‌تازگی روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفته، مربوط به پرونده جنایتی است که با انگیزه ناموسی رخ داده است. تحقیقات در این‌ باره از  12 مهر ماه سال 95 همزمان با کشف جسد طناب‌پیچ‌ شده مرد جوانی در حوالی شهر ری آغاز شد. هرچند هنوز هویت مقتول مشخص نبود اما شواهد اولیه نشان می‌داد او در محل دیگری به قتل رسیده و در ادامه جسدش به آنجا منتقل شده است.
در چنین شرایطی تجسس‌ها برای کشف حقیقت آغاز شد. مأموران در چند روز بعد توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. هرچند خانواده‌اش اعلام کردند که او با هیچ‌کس خصومتی نداشته اما در ادامه شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد وی با زن جوانی که همسر یکی از دوستان صمیمی‌اش بود، چند پیامک رد و بدل کرده است.
این موضوع می‌توانست سرنخ خوبی برای دست یافتن به کشف راز این جنایت باشد. به همین دلیل زن جوان بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او ادعا می‌کرد که از این جنایت چیزی نمی‌داند ولی در ادامه اعتراف کرد که شوهرش عامل اصلی این قتل است.
شوهر این زن بعد از قتل گریخته بود و هیچ‌کس از مخفیگاهش اطلاعی نداشت. با این حال 13روز بعد مأموران توانستند مخفیگاهش را در شمال کشور شناسایی و وی را دستگیر کنند. او به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: وقتی تلفن همراه همسرم را دیدم متوجه رابطه مرموز دوستم و همسرم شدم.
همسرم را تهدید کردم که باید دوستم را به خانه‌مان بکشاند. او هم پذیرفت و روز حادثه درحالی‌که نمی‌دانست در خانه هستم به خانه‌ام آمد ومن غافلگیرش کردم و او را به قتل رساندم و با همدستی همسرم جسد را به اطراف شهرری بردیم. با وجود این ادعاها خانواده مقتول ادعا می‌کنند که فرزندشان قربانی اختلاف مالی شده است. در این شرایط پرونده به دادگاه کیفری یک فرستاده شد و قرار است این زن و شوهر به‌زودی محاکمه شوند. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیگر زن معروف از سانسورهای عجیب تلویزیون پرده برداشت +عکس

آقازاده رئیس‌جمهور سابق در «ورامین» چه می‌کند؟

بلای عجیبی که با تحریم های بانکی ایران بر سر بازیکن لیگ برتری آمد!

خودکشی شریفه بخاطر رفتن به حجله مرد افغانی + عکس

جسد مجتبی شریفی در 20 کیلومتری اندیمشک پیدا شد + عکس

باد موتور هواپیمای ایرباس پسر 12 ساله را به آسمان برد + عکس

تجاوز پسر 9 ساله بکارت دختری را گرفت !

آخرین حرف های کامران و میثم پیش از اعدام در زندان مشهد

لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد !

همخوابی نوعروس با هم دانشگاهی اش بعداز ازدواج / وقتی هانیه را در کلانتری دیدم خشکم زد!

تجاوز به خواهر ناتنی در اتاق خواب / ساغر در کلانتری چه گفت؟

2 ماه قبل از عروسی از میلاد حامله بودم / عروس 17 ساله بودم که پسر غریبه مرا به خانه اش برد !

کدخبر: 411916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟