بلای شوم 9 ایرانی عضو یاکوزای ژاپن بر سر هموطن خود! + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، اوایل دی ماه سال‌94 زن میانسالی به پلیس آگاهی تهران رفت و از کشته شدن پسرش به نام میثم در شهر ناگویا ژاپن به دست چند مرد ایرانی خبر داد.با این شکایت رسیدگی به پرونده آغاز شد و پلیس Police به بررسی پرداخت.

طی مکاتبات پلیس ایران با ژاپن مشخص شد میثم شبانه از سوی 9 مرد مسلح ایرانی مورد حمله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.همچنین مشخص شد پلیس شهر ناگویا هشت ‌نفر از متهمان را بازداشت کرده، اما یکی از آنها به نام رامین که 31سال دارد به مکان نامعلومی گریخته است. تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا اینکه مرداد ماه سال‌96 پلیس ایران دریافت رامین با پاسپورت جعلی به ایران آمده و در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی مخفیانه در پیش گرفته است. به این ترتیب رامین بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد ولی گفت: نمی دانم ضربه ای که به مقتول زدم موجب مرگ او شد یا نه. چون سایر همدستانم نیز با چوب و قمه به او حمله کردند.

در حالی که پزشکی قانونی ژاپن اعلام کرده بود ضربه کشنده با سلاح برنده سنگین به پشت زانوی مقتولزده شده است، هشت متهم دیگر محاکمه و به زندان Prison محکوم شدند و چون روشن شد فقط رامین در آن درگیری شمشیر در دست داشته او دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر میثم برای رامین حکم قصاص خواستند. برادر مقتول که اسم برادرش را روی گردنش خالکوبی کرده بود گفت: این مرد قاتل The Murderer میثم است و باید اعدام execution شود.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: از سالها پیش که به ژاپن رفتم عضو یک باند خرید و فروش مواد‌مخدر شدم.میثم هم عضو همین باند بود. ما سیم کارتی را که خریداران مواد مخدر Drugs با آن تماس می گرفتند به مبلغ 4میلیارد تومان از میثم خریدیم و فکر می کردیم زنگ خور خط بالاست.ولی بعد از چند روز متوجه شدیم میثم سرمان کلاه گذاشته و به مشتریانش شماره جدید خودش را داده است.

وی ادامه داد: ما از میثم خواستیم تا پولمان را پس بدهد ولی قبول نکرد به همین خاطر به عنوان مشتری با او تماس گرفتیم و قرار گذاشتیم. می خواستیم او را بترسانیم.ما 9 نفری سر قرار فتیم اما وقتی میثم با ما روبه رو شد با ماشین قصد فرار Escape داشت که راهش را سد کردیم و او با ماشین به جدول کنار خیابان کوبید. او به رویمان اسلحه کشید و ما هم با چاقو و قمه به او حمله کردیم.من در آن درگیری شمشیر در دست داشتم و یک ضربه به او زدم. ولی مطمئن نیستم ضربه ای که به او زده ام کشنده بوده یا نه.ممکن است رامین بر اثر ضربه چاقو سایر متهمان کشته شده باشد.

این متهم گفت: چون سایر متهمان در ژاپن هستند و اولیا ی دم دیگر دسترسی به آنها ندارند به همین خاطر همه تلاششان را می کنند تا مرا قاتل نشان دهند. آنها حتی بارها با وکیلم تماس گرفته و او را تهدید کرده اند. به همین خاطر وکیل های قبلی ام استعفا دادند.

رامین گفت: چون جوامع بین الملل می دانند مجازات قتل Murder در ایران اعدام است اگر سایر همدستانم در ژاپن از زندان ازاد شوند به آنها اجازه نمی دهد به ایران برگردند. قاتل اصلی حالا در ژاپن است و من بی دلیل اینجا محاکمه می شوم. من همراه همسر روسی ام به ایران امده بودم که بازداشت شدم.

با پایان دفاعیان این متهم، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای شوم مرد عرب بر سر 2 دختر جوان! + عکس

شهادت یک جوان در چهارمین روز سربازیش

فیلم لحظه شلیک به خزائی و فرار قاتل خونسرد در خیابان شلوغ + جزییات

اتفاقی شوک آور قبل از حجله رفتن عروس خانم! +عکس

این 2 مرد ایرانی با ریش های بلند را می شناسید؟! / آنها اقدام شومی داشتند! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر 12 ساله  در خانه پدری / 3 شیطان لباس های او را کندند و ... + عکس

لیلا دور از چشم شوهرش با پسر صاحبخانه خلوت می کرد!

انگشت قطع شده یک مرد در بیمارستان گم شد! / درملارد رخ داد !

نقشه شوم زن شیطان صفت برای راننده تاکسی ! + عکس

دختر ۱۲ ساله تهرانی خودش را دار زد!

زن مطلقه به خانه مرد آشنا رفت و دیگر برنگشت ! + عکس

عروس چند ماهه ام دور از چشم پسرم با مردان غریبه سروسر داشت !

مرد شیطان صفت روی بدن زینب 17 ساله با تتو یادگاری نوشت! + تصاویر

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

کدخبر: 411372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟