حسینی نماینده دادستان تهران در ادامه رسیدگی به پرونده اخلالگران بازار Store ارز اسامی 19 نفر از متهمان را به همراه اتهامات آنها قرائت کرد.

وی گفت: 1- علی صارفی بازداشت در تاریخ 1 مرداد 97 متولد 1346 متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 50 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

2- علیرضا حسن‌زاده بازداشت از تاریخ 3 مرداد 97 متولد 1370 اهل ساری ساکن تهران فاقد سابقه متاهل و دیپلم متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 50 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

وی ادامه داد: نفر سوم علیرضا لوینی بازداشت 10 مرداد 97 متولد 1378 اهل تهران متاهل لیسانس فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 22 میلیون و 300 هزار دلار دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

4- علی راستگوی کواکی بازداشت 8 مرداد 97 متولد 1353 اهل و ساکن تهران دیپلم متاهل متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 17 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

5- نوید فرشید ترکمانی متولد 1371 اهل و ساکن تهران متاهل کارشناسی فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 15 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

6- علیرضا پرونده بازداشت 8 مرداد 97 متولد 1354 اهل و ساکن تهران متاهل دیپلم، فاقد سابقه متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 15میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

7- مجتبی نوروزی بازداشت 2 مرداد 97 متولد 1370 اهل و ساکن تهران مجرد دیپلم فاقد سابقه کیفری متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 11 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

8-نوید ظهره‌وند بازداشت از تاریخ 7 مرداد 97 متولد 1370 اهل و ساکن تهران مجرد کارشناسی فاقد سابقه کیفری متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی کشور به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی 10 میلیون دلار به صورت صوری و سوء استفاده از کارت‌های ملی اشخاص متعدد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمید با 3 مرد سراغ زن 20 ساله همسایه رفت! / در عید قربان رخ داد

پشت پرده اخبار نیت شیطانی مردان عراقی برای زنان ایرانی!

تجاوز عجیب خانم مسافر به راننده مرد! + عکس

لحظه صحنه شلیک مرگ به خزائی / قاتل خونسردانه گریخت + فیلم و عکس

جسد زن مطلقه زیر چادر سفید عقد چه رازی داشت! + عکس قاتل

علت خنده متهمان پرونده‌های اقتصادی در دادگاه چیست؟+ تصاویر

بی حیایی مردان عراقی از زنان ایرانی چه پشت پرده ای دارد؟!!

تجاوز فجیع پدر و 2 پسر به دختر 12 ساله خود+ عکس

دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان + عکس

درخواست بی رحمانه یک مرد برای طلاق دادن زن زیبایش

اجاره دادن جای خواب و آغوش یک زن ! / اتفاقی باورنکردنی و جنجالی

از 16 سالگی با پسر عمویم ارتباط داشتم تا اینکه شب خواستگار آن اتفاق افتاد

 

کدخبر: 411264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟